اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نقش مهم زنان در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام/ هرگونه دوگانه سازی در روند انتخابات خطرآفرین است

نقش مهم زنان در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام/ هرگونه دوگانه سازی در روند انتخابات خطرآفرین است
“سارا ​فلاحی” به تشریح نقش زنان جامعه در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام تاکید کرد و گفت: نقش آفرینی بهینه در بستر حفظ بصیرت و درایت می‌تواند آحاد مردم حقیقت جو و عدالت خواه ایران اسلامی را برای خلق حماسه ایی ماندگار در ۲۸ خرداد و به سوی انتخابی اصلح رهنمون کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در همایش بصیرتی – سیاسی خواهران استان گیلان در رشت با تشریح شرایط حساس کشور و مطالبات به حق و عدیده‌ی مردم در حوزه‌های معیشتی، رفاهی، فرهنگی، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی گفت : برون رفت از شرایط موجود مستلزم درک و درایت همگانی برای شناخت فرد اصلح در انتخابات پیش روست ، چراکه فقط با صداقت، اخلاص، وفاداری به آرمان‌های والای انقلاب، امام و شهدا و عشق به میهن و ملت است که می‌توان روند خدمتگذاری به این سرزمین را در راستای نیل به اهداف توسعه‌ی پایدار و تعالی و کمال عینیت بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی ظرفیت‌های بالقوه‌ی ایران برای سیر در قله‌های پیشرفت و تعالی را متنوع و متعدد عنوان کرد و افزود: دنیازدگی، عدول از آرمان‌ها و وادادگی در قبال زیاده خواهی‌های دنیای استکبار، این کشور را از رسیدن به جایگاه اصلی خود بازداشته و در پی آن، شرایط سختی برای آحاد مردم ایجاد کرده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت گفت : همه باید به نقش و جایگاه خود در شرایط ویژه‌ی امروز و انتخابات ۲۸ خرداد آگاه باشیم و با درایت و هوشیاری جلوی ورود جریاناتی را که انتخابات را سنگری برای نیل به مطامع شخصی و گروه‌های خاص قرار داده اند، بگیریم.

,

رییس کارگروه هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه به تشریح اهداف دشمن برای جلوگیری از دستیابی ایران به فن آوری هسته‌ای گفت: اینکه ادعا می‌کنند فن آوری هسته‌ای ایران کاربرد نظامی و موشکی دارد، بهانه ایی بیش نیست و دنیا می‌داند که ۹۵ درصد از کاربرد فن آوری هسته‌ای به حوزه‌ی علم، فن آوری و توسعه‌ی همه جانبه مربوط می‌شود و تحولات شگرفی در بخش‌های پزشکی، کشاورزی، صنعت نفت و گاز، شیرین کردن آب‌های شور ایجاد می‌کند.

,

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف از تمامی ترفندها، بهانه جویی‌ها و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه دنیای استکبار علیه ملت ایران، جلوگیری از ایجاد جهش در اقتصاد و فن آوری‌های جدید است.

,

سارا فلاحی با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۲۰ کشور هستند که فن آوری‌های پیشرفته‌ی هسته ایی را در اختیار دارند افزود: شکستن این انحصار هیچگاه برای آنان قابل تحمل نیست و به همین دلیل نمی‌خواهند ایران را که دارای منابع عظیم خدادادی ست، در جمع خود بپذیرند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به هرگونه دوگانه سازی در روند انتخابات پیش رو هشدار داد و افزود: برخی بدون درک صحیح از منافع ملی و مسایل امنیتی، تلاش دارند با تخریب و تهدید نتیجه‌ی انتخابات را به نفع خود رقم بزنند و تجربه‌ی تلخ انتخابات‌های گذشته را تکرار کنند در حالیکه مطرح کردن مطالبی که صلاح و مصلحت کشور و نظام را نشانه رود، تنها به سوء استفاده‌ی دشمن از نزاع‌ها و ناامیدی مردمی منتهی می‌شود.

,

وی در پایان سخنانش به تشریح نقش زنان جامعه در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام تاکید کرد و گفت: نقش آفرینی بهینه در بستر حفظ بصیرت و درایت می‌تواند آحاد مردم حقیقت جو و عدالت خواه ایران اسلامی را برای خلق حماسه ایی ماندگار در ۲۸ خرداد و به سوی انتخابی اصلح رهنمون کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه