اخبار داغ

ایران 1 - روسیه 3؛ قدرتنمایی شاگردان یخی برابر استاد سابق

لیگ ملت‌های والیبال| پیشرفت لاک پشتی ایران، بالاخره یک ست گرفتیم!/ کاظمی، امتیازآورترین بازیکن ایران

لیگ ملت‌های والیبال| پیشرفت لاک پشتی ایران، بالاخره یک ست گرفتیم!/ کاظمی، امتیازآورترین بازیکن ایران
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 برابر روسیه شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 به مصاف روسیه رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایران بعد از شکست شوکه کننده در بازی نخست برابر ژاپن به این میدان آمده بود تا جبران مافات کند. در مقابل تیم روسیه در گام نخست با نتیجه 3-1 هلند را از پیش رو برداشته بود و آمده بود تا برابر استاد قدیمی درس پس بدهد. جایی که آلکنو سرمربی و ستاره سابق روس ها به عنوان سرمربی روی نیمکت ایران نشسته بود.

,

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه با ترکیبی متفاوت و جوان تیمش را ارنج کرد. سرمربی ایران به بازیکنان شاخص و باتجربه‌ خود از جمله پوریا فیاضی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی و امیر غفور استراحت داد و امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، مسعود غلامی و صابر کاظمی را از منطقه یک تا شش زمین ایران ترکیب کرد. آرمان صالحی نیز لیبروی ایران مقابل روسیه بود. سعید معروف، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور غایبان مهم تیم ایران در این مسابقه بودند.

,

تیم ایران در این بازی نمایش نسبتا بهتری نسبت به بازی نخست ارائه کرد و موفق شد ست دوم را به سود خود خاتمه دهد. اما در نهایت تجربه و کیفیت روس ها بر تیم جوانان ایران چربید و این روسیه بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با نتایج (17- 25، 25- 20، 20 - 25 و 17- 25) ایران را شکست داد تا دومین باخت ایران در جریان این رقابتها ثبت شود.

,

49 به 57 پوئن در حمله، 3 به 10 پوئن در دفاع روی تور، 3 به 4 پوئن در سرویس و 24 به 24 پوئن منفی، عملکرد منجر به پوئن ایران و روسیه در این بازی بود.

,

ایران با دو شکست جزو تیم های قعرنشین در لیگ ملت های 2021 است و فردا در سومین بازی به مصاف هلند می رود.

,

*کاظمی، امتیازآورترین بازیکن ایران

در پایان این مسابقه صابر کاظمی، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران که امروز جایگزین امیر غفور شده بود با کسب 18 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را کسب کرد و پس از وی امیرحسین اسنفدیار موفق به کسب 14 امتیاز شد. در طرف مقابل هم ماکسیم میخائیلوف موفق به کسب 22 امتیاز برای تیم ملی روسیه شد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

, *کاظمی، امتیازآورترین بازیکن ایران,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه