اخبار داغ

با حضور اهالی رسانه و در جزیره کیش؛

تمرین تیم ملی فوتبال| همراهی قایدی و کنعانی‌زادگان در روز ریکاوری امیری/ گرما و رطوبت کیش، تداعی‌گر شرایط سخت در منامه

تمرین تیم ملی فوتبال| همراهی قایدی و کنعانی‌زادگان در روز ریکاوری امیری/ گرما و رطوبت کیش، تداعی‌گر شرایط سخت در منامه
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش با حضور اهالی رسانه برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش، از ساعت ۱۹ عصر امروز ۸ خردادماه با حضور اصحاب رسانه در شرایطی پیگیری و برگزار شد که گرما و رطوبت این جزیره، برای تداعی شرایط حضور در منامه شرایط سختی را فراهم کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حاشیه این تمرین تعدادی از خبرنگاران و عکاسان به‌دعوت فدراسیون فوتبال حضور داشتند، هم‌چنین چند تن از بانوان نیز در اطراف استادیوم فوتبال این مجموعه دیده می‌شدند.
,
نکته مهم دیگر این‌که چمن استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک کیش که پیش از این وضعیت چندان مناسبی نداشت، برای اردوی یوزها به‌خوبی آماده شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
,
پیش از برگزاری جلسه تمرینی، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات یوزهای سپیدپوش با دستیارانش گفت‌وگویی انجام داد و در این حین نیز آب‌پاشی چمن انجام می‌شد.
,
بازیکنان تیم ملی فوتبال دقایقی پس از حضور سرمربی تیم در زمین، با اتوبوس وارد استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک کیش شدند.
,
محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی نیز در آغوش و دوشادوش یک‌دیگر وارد محوطه تمرین شدند.
,
در گرمای شرجی جزیره کیش، بازیکنان تیم ملی فوتبال از حدود ساعت ۱۹:۰۵ به کار با توپ زیرنظر کادرفنی یوزها و گرم کردن پرداختند.
,
کریم انصاری‌فرد نیز به نمایندگی از بازیکنان ملی‌پوش تیم ملی با رسانه‌ها به مصاحبه پرداخت.
,
شهاب الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال نیز با آغاز تمرین ملی‌پوشان وارد استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک شد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.
,
وحید امیری هم با آغاز تمرین تیم ملی فوتبال، در حاشیه زمین چمن و به‌شکل اختصاصی تمریناتش را پیگیری کرد تا مسئله مصدومیتش نگران‌ساز شود.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه