اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف استان کرمانشاه:

سیاست ما تخریب طرف مقابل نیست / سعی می کنیم برای تبلیغ بیشترین استفاده را از فضای مجازی ببریم

سیاست ما تخریب طرف مقابل نیست / سعی می کنیم برای تبلیغ بیشترین استفاده را از فضای مجازی ببریم
علی دودمان تیپی گفت: سیاست ما تخریب طرف مقابل نیست بلکه در راستای روشن کردن مواضع نامزد مورد نظرمان حرکت می کنیم و بدون شک همه ستادهای جریان انقلاب اینگونه عمل خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،علی دودمان تیپی امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات پیش رو همچون انتخابات گذشته(از اول انقلاب تا کنون) از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: اهمیت این دوره از انتخابات به دلیل این است که دشمنان و بدخواهان بر این انتخابات تمرکز کرده‌اند تا نشان دهند مردم با نظام قهر هستند و این قهر با نظام را با عدم شرکت در انتخابات نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این طور که دشمنان فکر می‌کنند، نیست و قصد داریم مشارکت خوبی داشته باشیم و مردم برای حق و تکلیفی که همزمان دارند پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند تا هم مشارکت حداکثری را رقم بزنند و هم انتخاب بهینه ای را داشته باشند، انتخابی که در چهار و یا معمولاً ۸ سال آینده مسیر و سرنوشت کشور را تعیین کند.

دودمان تیپی خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم سکان اداره امور اجرایی مملکت را در چهار سال آینده دست چه کسی می سپاریم و وظیفه مهمی که در این عرصه داریم به خصوص ستادهای انتخاباتی، روشنگری است.

وی ادامه داد: ما قائل به پروپاگاندا، هیاهو و سر و صدا نیستیم بلکه قائل به صداقت و روشنگری هستیم و امید است در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات از آرمان عدالت‌طلبی و روشنگری دور نشویم.

دودمان تیپی بیان داشت: در اهمیت شورای نگهبان و وظیفه مهمی که در حراست از مرزهای قانونی جمهوری اسلامی ایفا می‌کند به سختی می‌شود اغراق کرد و فرمایشات امام و رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص بسیار جای تامل دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف استان کرمانشاه اظهار داشت: حضرت امام(ره) وقتی اعتراض به شورای نگهبان را مشاهده کرد، گفت: اگر شما شورای نگهبان را قبول نداشته باشید اسلام را قبول ندارید.

دودمان تیپی افزود: وظیفه قانونی شورای نگهبان احراز صلاحیت تمام اشخاصی است که برای این آزمون مهم ثبت‌نام کرده اند و آنها ناظر بر کاهش یا افزایش مشارکت نیستند.

وی تصریح کرد: اگر این انتظار را از شورای نگهبان داشته باشیم حتما احراز صلاحیت‌ها با خدشه روبرو خواهد شد و این منطقی نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: نکته دیگر این است که ما دوست نداریم مشارکت کم شود چراکه رهنمود مقام معظم رهبری همین است لذا به عنوان ستاد انتخاباتی وظیفه داریم مشارکت را افزایش دهیم اگرچه مشارکت کم به قانونی بودن انتخابات خدشه‌ای وارد نمی‌کند اما زیبنده نظام ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم مردم جواب همه توطئه های دشمنان را با حضور پرشور پای صندوق های رای خواهند داد و از این نظر مشکلی نداریم.

دودمان تیپی بیان داشت: سیاست ما تخریب طرف مقابل نیست بلکه در راستای روشن کردن مواضع نامزد مورد نظرمان حرکت می کنیم و بدون شک همه ستادهای جریان انقلاب اینگونه عمل خواهند کرد.

وی افزود: مردم ما امروز آگاه تر از این حرف ها هستند که با تخریب یا پروپاگاندا، شانتاژ و یاهیاهو بر موجی سوار شوند و جواب مقطعی بگیرند.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف استان کرمانشاه گفت: متاسفانه وضعیتی که در هشت سال اخیر به وجود آمد ناشی از همین بود که کسانی یا جریانی با ایجاد موج تبلیغاتی و تحریک کردن احساسات مردم و با استفاده از یکسری عبارات کلیدی و کلیشه‌ای توانست رای تعدادی از مردم را جلب کنند و همین مردم نیز در ادامه خسته شده و ضرر بسیاری متقبل شدند لذا ما اینگونه رفتار نخواهیم کرد.

دودمان تیپی تصریح کرد: سیاست ستاد آقای رئیسی هر خانه یک ستاد و قلب هر ایرانی یک ستاد است و این بدان معناست که سیاست تبلیغی ایشان سیاست مردم گرا است.

وی اظهار داشت: ما به عنوان شورای ستاد ائتلاف در استان کرمانشاه تعدد ستادهای مردمی را یک فرصت می بینیم و تا جایی که بتوانیم با آنها همکاری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم نامزد جریان انقلاب جناب آقای رئیسی حائز بیشترین آرا شود.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: با دیگر ستاد هایی که برای نامزد مورد نظر ما تبلیغ می کنند حتی اگر عضو ائتلاف هم نباشند چون همسو و هم نظر ما هستند همکاری و همراهی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا وظیفه رسانه های انقلابی نیز در انتخابات داشتن صداقت، روشنگری، امانت و پرهیز از تخریب رقیب است که باید بسیار بر آن اهتمام داشته باشند.

دودمان تیپی گفت: ستاد ائتلاف کرمانشاه حدود ۱۰ روز پیش تشکیل شد و از همان ابتدا جلساتی برپا کردیم و چارت ستاد نیز مشخص شد.

وی بیان داشت: مکان ستاد هم در چند نقطه از شهر جانمایی خواهد شد، ستاد مرکزی، ستاد جوانان و ستاد بانوان بعنوان ستاد های اصلی و تعدادی هم به عنوان ستاد فرعی فعالیت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: سعی می کنیم برای تبلیغ بیشترین استفاده را از فضای مجازی ببریم چرا که در حال حاضر بُرد زیادی دارد و همچنین از فضای حقیقی نیز دور نخواهیم ماند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که فکر کند بازی انتخابات را از پیش برده باعث می‌شود میدان حساس را بیش از حد آسان ببیند و همین امر سبب شکست شود لذا ما هیچ بازی از پیش برده ای را اینجا نمی بینیم و باید با جدیت روشنگری کرده و آرمان‌های انقلاب و نامزد مورد نظر را برای مردم تشریح کنیم.

دودمان تیپی افزود: مردم از اوضاع اقتصادی و طرز حکمرانی این دولت ناراضی هستند لذا بعید است بار دیگر به افکار همسو با دولت فعلی رای بدهند ولی در هر صورت این نافی وظیفه ما نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای رئیسی قصد دارد به نفع آقای جلیلی کنار برود، گفت: این دسیسه دشمن است و کاملاً تکذیب می شود.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه