اخبار داغ

علیرغم شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

جابجایی افزون بر ۶۸۱ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/ فرآورده‌های نفتی و سیمان؛ عمده کالاهای جابه جا شده

جابجایی افزون بر ۶۸۱ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/ فرآورده‌های نفتی و سیمان؛ عمده کالاهای جابه جا شده
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت حمل و نقل کالا با وجود شیوع ویروس کرونا کاملا عادی بوده به گونه ای که افزون بر ۶۸۱ هزار تن کالا در استان جابه جا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: ۶۸۱ هزار و ۷۰۴ تن کالا به وسیله ۴۰ هزار و ۸۶۶ دستگاه ناوگان باری در ۲ ماهه سال جاری در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل حمل شده است.

وی با بیان اینکه ۵۸  شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان در این مدت جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند، افزود: وضعیت حمل و نقل کالا در استان با وجود شیوع ویروس کرونا کاملا عادی و روان است.

وی ادامه داد: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی از جمله عمده کالاهای جابجا شده در سیستان و بلوچستان در ۲ ماهه سال جاری است.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم در اولویت همکاران ما در این اداره کل قرار دارد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل فعال در این حوزه ابلاغ شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، خاطر نشان کرد: در حال حاضر  ۹ هزار و ۴۱۳ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه