اخبار داغ

مدافع – هافبک پرسپولیس در جمع شاگردان اسکوچیچ

بازگشت ناگهانی نعمتی به تیم ملی/ دعوت شبانه به اردو در توییتر!

بازگشت ناگهانی نعمتی به تیم ملی/ دعوت شبانه به اردو در توییتر!
بازیکن پرسپولیس خبر از حضورش در تیم ملی در اردوی کیش داد و امروز به جزیره سفر می کند تا به اردوی تیم ملی ملحق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی مدافع – هافبک پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. نعمتی در پیغامی شبانه توئیتری و شبانه و در شرایطی که با توجه به تعطیلی تمرین پرسپولیس راهی مرخصی و مسافرت به امارات شده بود، خبر از دعوتش به تیم ملی داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در پیغامی با اشاره به اینکه از دوبی به تهران خواهد آمد و از تهران راهی کیش (محل اردوی تیم ملی) می‌شود، از اضافه شدن خود به لیست تیم ملی خبر داد.

,

این در حالیست که غیبت نام نعمتی در لیست جدید تیم ملی با توجه به حضور ثابت او در دو اردوی قبلی یکی از نکات عجیب لیست اسکوچیچ بود.

,

شاید بازگشت غیرمنتظره سیامک نعمتی دو روز پیش از سفر تیم ملی به بحرین، به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد و اسکوچیچ با دعوت مدافع راست پرسپولیس که توانایی بازی در میانه میدان و دو پست وینگر چپ و راست را هم دارد، پیشدستی کرده و جانشین او را انتخاب نموده است.

,

نکته عجیب اینکه دعوت از نعمتی برای حضور در اردوی تیم ملی به شکل رسمی اعلام نشده و تنها این بازیکن آن را در حساب شخصی خود رسانه ای کرده.

,

در حال حاضر در پست دفاع راست صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند و دعوت از نعمتی که در دو اردوی قبلی حاضر بوده رقابت را به حداکثر خواهد رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه