اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

لزوم بررسی عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری/ برای انتخاب اصلح تبلیغ، تبیین و روشنگری کنیم

لزوم بررسی عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری/ برای انتخاب اصلح تبلیغ، تبیین و روشنگری کنیم
ذاکریان با بیان اینکه مردم باید عملکرد افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند را بررسی کرده و با دقت انتخاب کنند،گفت:افرادی را داریم که طی چند سال اخیر به معنای واقعی کار کرده، در میدان و کنار مردم بوده و برای مشکلات مردم دلسوزی کرده و با فساد، رانت و قاچاق کالا مبارزه داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعلی ذاکریان، کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مشارکت حداکثری آثار و تبعات بسیار مهمی در جهت اقتدار نظام، حفظ منافع ملی و انسجام ملت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: رئیس جمهوری که با رای اکثریت مردم انتخاب شود می‌تواند در عرصه های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی وحتی موضع‌گیری‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی با اقتدار بیشتری موضع گرفته و صحبت کند.

,

حضور حداکثری در انتخابات یعنی ایستادگی پای نظام، کشور و سرنوشت

, حضور حداکثری در انتخابات یعنی ایستادگی پای نظام، کشور و سرنوشت,

کارشناس سیاسی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنای این است که ملت هنوز پای نظام، کشور و سرنوشت خود حضور دارند و برای آنها مهم است که چه کسی در رأس امورات اجرایی کشور قرار بگیرد. لذا احساس وظیفه خواهند کرد و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

,

ذاکریان عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ممکن است عده‌ای دلخوری و نارضایتی‌هایی داشته باشند که این را نباید به حساب نظام و کشور گذاشت. آنهایی که احیانا گلایه‌ای دارند، برای حفظ کشور و منافع ملی که شده نیز باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند چراکه نظام ما نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) نیز فرموده‌اند:"حفظ نظام از اوجب واجبات است"، اظهار کرد: مردم همه متدین و مقید به رعایت شئونات اسلامی و ارزش‌های دینی هستند لذا از بابت شرعی نیز لازم است برای حفظ نظام، همه پای صندوق‌های رای حاضر شوند. 

,

کارشناس سیاسی گفت: اگر احیانا کسی با نظام میانه خوبی ندارد، باید برای منافع خودش، کشور، ملت و این آب و خاک در انتخابات شرکت کند تا ان‌شاءالله حضور حداکثری تحقق پیدا کرده و بتواند در دنیا جایگاه اقتدار، ثبات و منافع ملی را حفظ کند.

,

ذاکریان در مورد انتخاب اصلح، بیان کرد: الحمدلله امروز مردم ما سابقه 42 سال انتخابات را دارند و در مقاطع مختلف در انتخابات‌ها شرکت کردند. کسانی که امروز خود را در معرض کاندیاتوری برای ریاست جمهوری قرار داده‌اند و می‌خواهند در این میدان شرکت کنند نیز همه آنها تجربه‌ای داشته و مردم باید عملکرد گذشته آنها را بررسی کرده و صداقت، ایمان، روحیه انقلابی و این‌که نظام را به چه میزان قبول دارند و به چه میزان پای نظام فعالیت و تلاش کردند را مورد نظر داشته باشند. 

,

وی ادامه داد: مردم باید نگاه کنند این افرادی که کاندیدا شدند چه میزان توانسه‌اند خدمات شایسته‌ای به نظام داشته باشند و عملکرد آنها بر خلاف مصالح کشور و نظام نبوده باشد.

,

کارشناس سیاسی افزود: امروز ما در انتخاب اصلح، نیازمند کسی هستیم که بتواند دولت را در مسیر رسیدن به تحقق یک دولت اسلامی پیش ببرد چراکه آزموده را آزمودن خطا است و ملت ما این بار باید به گونه‌ای انتخاب کنند که وزرا، دولتمردان و همه اعضا و بدنه دولت روحیه انقلابی، ولایی، شجاعت، شهامت و دشمن شناسی را داشته باشند.

,

ذاکریان تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد که دلسوز مردم باشد. مشکلات کشور را بشناسد و بفهمد و برای آن راه حل داشته باشد چراکه مشکلات امروز برای همه روشن است.

,

وی تاکید کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که با وعده دادن برای خود رای جمع نکند. حرف و عمل او یکی باشد. ان‌شاءالله فردی را انتخاب کنیم که بتواند جوانان را پای کار آورده و مسئولیت‌ها را به جوانان شجاع، مجاهد، متدین، انقلابی و کارآمد بسپارد تا مشکلات کشور به دست جوانان و نیروهای توانمند و مدیر روز به روز حل و کاهش پیدا کند.

,

بررسی عملکرد افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند

, بررسی عملکرد افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند,

کارشناس سیاسی بیان کرد: مردم باید عملکرد افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند را بررسی کرده و با دقت انتخاب کنند. افرادی را داریم که طی چند سال اخیر به معنای واقعی کار کرده، در میدان و کنار مردم بوده و برای مشکلات مردم دلسوزی کرده و با فساد، رانت و قاچاق کالا مبارزه داشته است.

,

ذاکریان با بیان این‌که عملکرد این افراد مشخص است، افزود: خود این حرکت مایه امیدواری و اعتماد مردم به نظام شده و توانسته روزنه‌های امید را در مردم ایجاد کند. 

,

وی عنوان کرد: مردم باید بین کاندیداها مقایسه انجام داده و ببینند از بین افرادی که در این فضا در کنار هم قرار گرفته و رقابت می‌کنند چه افرادی بیشتر توانسته اند صادقانه برای مردم کار کنند و در جاهایی که مقام معظم رهبری بیان، خواسته و موضوعی را مطرح کردند، جانانه پای کار بودند.

,

کارشناس سیاسی با بیان این‌که موارد مطرح شد کاملا برای مردم مشخص است و سوابق کاندیداها نشان می‌دهد، اظهار کرد: ان‌شاءالله مردم به این جمع بندی برسند و فردی را انتخاب کنند که برای مردم کار می‌کند.

,

ذاکریان افزود: کسی را باید انتخاب کرد که ویژگی‌هایی را که مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح بیان کردند داشته باشد. به دنبال تحول و تغییر باشد و این رشته های به هم تنیده مافیای فساد و اقتصادی که در کشور وجود دارد را برطرف کند. 

,

وی ادامه داد: کسی که می‌خواهد مشکلات جوانان ،اشتغال، اقتصاد و معیشت را برطرف کند باید یک تیم اقتصادی آزموده، دلسوز، مومن، متدین و کارآمد را برای خود تشکیل دهد. اما در مرحله اول باید مشکلات اقتصادی برطرف شود. مقام معظم رهبری فرمودند خیلی به مواضع و سیاست‌های خارجی توجه نکنید چراکه مشکلات داخلی اولویت دارد و این‌ها را باید برای حل شدن در اولویت قرار داد.باید به حرف‌ها و برنامه‌های افراد توجه کرد و دید که کدام کاندیداها این روحیه را دارند که بتوانند در این زمینه‌ها کار کنند.

,

برای انتخاب اصلح تبلیغ،تبیین و روشنگری کنیم

, برای انتخاب اصلح تبلیغ،تبیین و روشنگری کنیم,

ذاکریان افزود: وظیفه همه ما است برای انتخاب اصلح تبلیغ،تبیین و روشنگری انجام دهیم و مردم نیز آگاهانه و مسئولانه در بعد ملی، منافع ملی و در بعد شرعی و دینی به عنوان یک وظیفه و امری که در حفظ نظام می‌تواند واجب باشد احساس وظیفه کرده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند و دیگران را ترغیب به حضور کنند و در مرحله بعد آگاهانه و متعهدانه به فردی دلسوز، مفید برای جامعه، نظام و دین رای بدهند تا بتواند کارایی خوبی را داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید به انتخاب اصلح توجه کنند چراکه هر چه جوانان بیشتر پای کار باشند در سرنوشت خود دخیل هستند. امروز روزی نیست که بگوییم من رای نمی‌دهم. با رای ندادن مشکلی برطرف نخواهد شد. لذا برای این‌که هم بتوان مشکلات را حل کرد، کشور را به جلو برد و جوان‌ها بتوانند در سرنوشت خود نقش داشته باشند، نیاز است این جوانان حضور و مشارکت بالایی پای صندوق‌های رای داشته و به اصلح رای دهند.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه