اخبار داغ

کرمانشاه در انتظار روزهای بدون کرونا؛

نگاهی به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه/ مبارزه با بیماری به مرحله مهمی رسیده است

نگاهی به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه/ مبارزه با بیماری به مرحله مهمی رسیده است
هر چند که کماکان توصیه ها برای مبارزه با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است اما تزریق واکسن قطعا یک اقدام مهم برای مبارزه جدی با این بیماری محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه مدت هاست آغاز شده و ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

تاکنون بر اساس اعلام مسئولان، جامعه هدف های مختلفی برای تزریق فراخوان شده اند و بخش دیگری از جامعه نیز منتظر فراخوان هستند.

,

 تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند

,  تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند,  تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند,

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: درحال حاضر به منظور انجام واکسیناسیون جامعه هدف، افراد ۷۰ سال به بالا  یعنی متولدین ۱۳۳۰ به قبل هستند.

,

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تاکنون۶۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

,

, ,

شاه آبادی تصریح کرد: واکسیناسیون در ۱۱۷ مرکز جامع خدمات سلامت و پایگاه‌ تجمیعی سطح استان کرمانشاه انجام می شود.

,

وی عنوان کرد: استقبال مردم از انجام واکسیناسیون خوب بوده به طوری که در برخی از مراکز خدمات جامع سلامت تعداد مراجعه کنندگان فراوان بوده اما با افتتاح پایگاه های تجمیعی سرعت افزایش و ازدحام کم شد.

,

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افرادی که متقاضی دریافت واکسن هستند حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

,

شاه آبادی خاطرنشان کرد: اکنون سایت برای متولدین ۱۳۳۰ به قبل فعال است.

,

وی افزود: تاکنون افراد بالای ۸۰ و ۷۵سال در سطح استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و در مرحله بعدی واکسیناسیون افراد بالای ۶۵سال در دستور کار قرار دارد.

,

برخی به دلایلی چون ترس پس از اطلاع رسانی برای انجام واکسیناسیون مراجعه نمی کنند

, برخی به دلایلی چون ترس پس از اطلاع رسانی برای انجام واکسیناسیون مراجعه نمی کنند, برخی به دلایلی چون ترس پس از اطلاع رسانی برای انجام واکسیناسیون مراجعه نمی کنند,

بهنام روندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: تاکنون در حوزه بیماری های خاص افراد مبتلا به هموفیلی، تالاسمی، ام اس و افرادی که دیالیز کرده اند، علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که تعداد آنها به یک هزار و ۱۹۸ نفر می‌رسد.

, مرصادنیوز ,

مسئول بیماریهای خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در میان بیماران صعب العلاج نیز افراد مبتلا به سرطان با تعداد یک هزار و ۴۶۲ نفر تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

,

روند خاطرنشان کرد: در روزهای آینده هم واکسیناسیون افراد مبتلا به بیماری های مذکور در کلینیک بوستان مقابل بیمارستان امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

,

وی عنوان کرد: پیش از این با توجه به تعداد بالای مراجعه‌کنندگان علاوه بر انجام واکسیناسیون در  کلینیک  بوستان در کلینیک شهید فتاحی نیز انجام می شد.

,

مسئول بیماریهای خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برخی به دلایلی چون ترس پس از اطلاع رسانی برای انجام واکسیناسیون مراجعه نمی کنند.

,

, ,

روندی خاطرنشان کرد: تا هنگامی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توزیع واکسن کرونا ادامه یابد واکسیناسیون انجام می شود.

,

وی افزود: در حال حاضر جامعه هدف بیمارانی است که در معاونت درمان پرونده دارند و قبلا مراجعه کرده اند.

,

روندی گفت: تاکنون یک سوم بیماران خاص و دو سوم بیماران مبتلا به سرطان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

,

وی عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا برای بیماران مبتلا به سرطان که در حال انجام شیمی درمانی هستند انجام می شود و بیماران بهبود یافته در زمره افراد عادی تلقی خواهند شد.

,

روندی خاطرنشان کرد: در صورت مراجعه برای بیماران مبتلا به هموفیلی، تالاسمی، ام اس و افرادی که دیالیز کرده اند همچین بیماران مبتلا به سرطان که درحال انجام شیمی درمانی هستند واکسن کرونا تلقیح خواهد شد.

,

به گزارش مرصاد، هر چند که کماکان توصیه ها برای مبارزه با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی اما تزریق واکسن قطعا یک اقدام مهم برای مبارزه جدی با این بیماری محسوب  می شود.

,

امید است تا با همت مسئولین مربوطه سریع تر تمام جامعه علیه این بیماری واکسینه شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه