اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر نیرو:

اگر مشکل تامین منابع داریم، چرا برنامه‌ریزی ندارید؟

اگر مشکل تامین منابع داریم، چرا برنامه‌ریزی ندارید؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: درصورتیکه مشکلاتی در تامین منابع برق کشور وجود دارد، چرا باید در برنامه‌ریزی و نحوه خاموشی‌ها مشکل داشته باشیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با انتقاد از قطعی‌های مکرر و بی‌ضابطه برق در کشور، اظهار کرد: ضروری است وزیر نیرو برای پاسخگویی  درباره دلایل و چرایی مشکلات پیش آمده در این باره در صحن مجلس حضور یافته و به سوالات وکلای مردم پاسخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: خاموشی‌های طولانی مدت، پرتکرار و خسته‌کننده فعالیت تولیدی و اقتصادی تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده و چالش‌های زیادی را فراروی آن‌ها قرار داده است.
,
 
,
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعی‌های گاه و بی‌گاه و بی‌ضابطه آسایش و آرامش مردم را مخدوش و مختل و برنامه‌ریزی زندگی آن‌ها را به هم ریخته و موجب نارضایتی همگان شده است.
,
 
,
گودرزی خطاب به وزیر نیرو، بیان داشت: درصورتی که مشکلی در تامین منابع برق کشور وجود دارد، مشکلی که در زمینه برنامه‌ریزی و اعلام زمان خاموشی‌ها وجود ندارد.
,
 
,
وی با انتقاد شدید از بی‌برنامگی وزارت نیرو در خاموشی‌ها آن هم بدون برنامه زمان‌بندی و اطلاع‌رسانی در این باره، تاکید کرد: حداقل زمان قطعی‌ها را به مردم اعلام کنید، تا آن‌ها بر اساس برنامه خاموشی زندگی خود را تنظیم کرده و امورات روزمره‌شان را سر و سامان دهند.
,
 
,
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ضعیف خواندن عملکرد وزارت نیرو در مدیریت مصرف و تامین منابع برق کشور، افزود: باید مشکلات احتمالی در این زمینه به نحوی مدیریت می‌شد که با شروع فصل گرما شاهد اوضاع نابسامان فعلی نمی‌بودیم.
,
 
,
بر پایه این گزارش، با توجه به واکنش‌های تند بسیاری از نمایندگان درباره خاموشی‌های اخیر در کشور و تاکید آن‌ها درباره چرایی این مشکل،  رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز به منظور پاسخگویی درباره دلایل احتمالی خاموشی‌ها در مجلس حضور یافته و توضیحات خود را در این باره ارائه می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه