اخبار داغ

امام جمعه موقت ایوان:

شورای نگهبان ضامن نظارت موثر و کارآمد بر انتخابات/تخریب کنندگان شورای نگهبان، قانون گریز هستند

شورای نگهبان ضامن نظارت موثر و کارآمد بر انتخابات/تخریب کنندگان شورای نگهبان، قانون گریز هستند
امام جمعه موقت ایوان گفت:شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در مسیر خود هیچ‌گونه غرض‌ورزی نداشته و فقط به وظیفه قانونی خود عمل کرده است،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "علی احمدیان "،امام جمعه موقت ایوان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت:مبنای همه اقدامات در کشور قانون اساسی است و همه بر این وفاق ملی تاکید دارند و در قانون اساسی بر هرکسی وظایفی مشخص شده و شورای نگهبان نیز از این قاعده استثنا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد:شورای نگهبان متشکل از افرادی با  تجربه بوده و اولین بار نیست که براساس قانون و بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه ای به وظیفه خود عمل کرده است.

,

وی افزود: رفتار و اقدام قاطعانه شورای نگهبان اولین بار نیست که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ مخالفین نظام می کشد و با احتساب انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید در 13 دوره محتلف شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

,

احمدیان با بیان اینکه شورای نگهبان گلوگاه و  مرکزی حیاتی برای اداره‌ی کشور محسوب می شود گفت:  شورای نگهبان نقطه تضمین و تأمین برای نظام اسلامی است.

,

وی با تاکید بر ضرورت داشتن نگاهی رو به جلو افزود: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال فرصت های جدید و شکوفایی استعدادهای داخل کشور باشد زیرا مردم با انتخاب درست کشور را با سرعت بالایی در مسیر توسعه قرار می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه