اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)؛

۲۸ خرداد، خرمشهری دیگر است که باید فتح شود

۲۸ خرداد، خرمشهری دیگر است که باید فتح شود
سردار علی محمد اکبری گفت: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ عملیات مهم مثل فتح خرمشهر در پیش است که در این حماسه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، کمر دشمن را خواهیم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به تحریم های ظالمانه چندین ساله امریکای جنایتکار گفت: زورگویی های آمریکا در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی وجود داشته اما ملت سرافراز ایران با حمایت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام با بصیرت و هوشمندی، آینده‌نگری و حضور گسترده و پرشور در تمام صحنه‌های انقلاب توانسته اند در برابر مستکبران ایستادگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

سردار اکبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 و اهمیت این حماسه سیاسی گفت: 28 خرداد 1400 عملیات مهم مثل فتح خرمشهر در پیش است که دراین حماسه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای کمر دشمن را خواهیم شکست.

,

وی بر تلاش برای مشارکت حداکثری و تحقق دولت جوان حزب‌اللهی در کشور تأکید کرد و گفت: بدون شک مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی سبب امنیت بیشتر کشور و نظام شده و از سوی دیگر امید دشمنان در ادامه تحریم‌ها و تهدیدها علیه ملت بزرگ ایران را نیز به یأُس بدل می‌کند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه