اخبار داغ

جلسه رئیس، نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون با مدیر سازمان تیم های ملی

ایجاد ساختار استاندارد و حرفه ای برای سازمان تیم های ملی هندبال

ایجاد ساختار استاندارد و حرفه ای برای سازمان تیم های ملی هندبال
ساختار استاندارد و حرفه ای برای سازمان تیم های ملی هندبال ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر سازمان تیم های ملی هندبال در جلسه ای با سرپرستان و سرمربیان تیم های ملی ضمن ارائه برنامه و ساختار اصولی سازمان تیم های ملی هندبال، به بیان برنامه ها و اهداف این سازمان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه که حدود 4 ساعت نیز به طول انجامید، ایجاد ساختاری استاندارد و حرفه ای، تربیت مربیان و سرپرستان مسلط به زبان انگلیسی برای تیم های ملی، اشراف بیشتر کادر فنی تیم ملی به قوانین دوپینگ با برگزاری دوره های مجازی و آنلاین، نظام مند کردن تمرینات و اردوهای تیم های ملی، نظارت و کنترل بیشتر بر امور تغذیه بازیکنان و تیم های ملی توسط متخصصین در چارچوب اصول روز دنیا،  بهره مندی از روانشناس در تیم های ملی و... از جمله مواردی بود که مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

رئیس فدراسیون هندبال نیز با حضور چند دقیقه ای در این جلسه ضمن تاکید بر ارتقای سطح زبان انگلیسی کادر فنی تیم های ملی و سرمایه گذاری فدراسیون مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی و لزوم استفاده از متخصصان تغذیه و روانشاسی در تیم های ملی، اظهار داشت: فکر می کنم برای نخستین مرتبه است که چنین تشکلی با این اهداف دور هم جمع می شوند. امیدوارم بتوانیم با ایجاد ساختار استاندارد و اصولی در تیم های ملی به روند رو به رشد هندبال ایران سرعت بیشتری دهیم.

,

علیرضا پاکدل افزود: امروز همه اینجا جمع شده ایم تا مشکلی از مشکلات هندبال برطرف کنیم و به رشد توسعه این رشته ورزشی کمک کنیم. امیدوارم با حضور شما عزیزان و به ویژه آقای طاهری بتوانیم به اهداف ترسیم شده برای سازمان تیم های ملی دست پیدا کنیم.

,

افسانه دهفانی نیز در خصوص اهداف و دغدغه تیم های ملی هندبال بانوان نکاتی را بیان کرد تا پس از مشخص شدن کادر فنی تیم های ملی هندبال بانوان در جلسه ای به بحث و بررسی دقیق تر این حوزه پرداخته شود. همچنین با حضور غلامحسین نکویی در خصوص تیم های ملی ساحلی نیز مواردی مطرح شد تا بدین ترتیب با ادامه این جلسات، تیم های ملی هندبال کشورمان در رده ها و بخش های مختلف به ساختار اصولی و ایده آل دست یابد.

,

در این جلسه مرتضی حسن پور، حمیدرضا عزتی، افسانه دهقانی نایب رئیس، دبیرکل و نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال و روسای کمیته های آموزش، استعدادیابی، مسابقات و داوری، همگانی و همچنین کادر فنی تیم های ملی هندبال نوجوانان و جوانان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه