اخبار داغ

سرمربیان لیگ در رابطه با مسائل تیم های ملی باید با سازمان تیم های ملی در ارتباط باشند

طاهری: ساختار سازمانی تیم های ملی هندبال طراحی شد/ در تیم های ملی از متخصصین تغذیه و روانشناسی استفاده می کنیم

طاهری: ساختار سازمانی تیم های ملی هندبال طراحی شد/ در تیم های ملی از متخصصین تغذیه و روانشناسی استفاده می کنیم
مدیر سازمان تیم های ملی هندبال گفت: سرمربیان و سرپرستان در رابطه با مسائل تیم های ملی باید با سازمان تیم های ملی در ارتباط باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، محسن طاهری مدیر سازمان تیم های ملی هندبال اهداف تشکیل اولین جلسه هم اندیشی سرپرستان و سرمربیان تیم های ملی هندبال با این سازمان اظهار داشت: جلسه روز گذشته، هشتم خردادماه، در راستای هم اندیشی و برنامه ریزی سازمان تیم های ملی هندبال برگزار شد. در این جلسه برنامه های این سازمان برای تیم های ملی بررسی و نقطه نظرات و راهکارهای همکاران در رابطه با برگزاری بهتر اردوهای تیم های ملی و گرفتن نتایج بهتر در مسابقات ملی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طاهری افزود: پیرو این هم اندیشی، ساختار سازمانی سازمان تیم های ملی نیز طراحی شد تا سرمربیان و سرپرستان تیم بدانند از این زمان به بعد در رابطه با مسائل تیم های ملی باید با سازمان تیم های ملی در ارتباط باشند و از طریق این سازمان تمام درخواست های خود را ارائه دهند. این این ارتباط تا با ایجاد یک ساختار اصولی و استاندارد بتوانیم برنامه ریزی بهتری برای تیم های ملی انجام دهیم و بتوانیم یک هماهنگی و ارتباط خوبی بین تیم های ملی در رده های سنی مختلف ایجاد و از این طریق بتوانیم به افزایش سرعت رشد و توسعه هندبال کمک کنیم.

,

رئیس سازمان تیم های ملی در خصوص بهره بردن تیم های ملی از متخصص تغذیه و روانشناس نیز اضافه کرد: با توجه به سیاست های تعیین شده تصمیم گرفتیم که در تیم های ملی از متخصصین تغذیه و روانشناسی استفاده کنیم. همچنین با توجه به لزوم تسلط مربیان و سرپرستان مقرر شد ضمن ایجاد بستری برای تربیت سرپرست برای تیم ها، با برگزاری کلاس های زبان انگلیسی فشرده و پیشرفته تخصصی ویژه تیم های ملی هندبال با حمایت فدراسیون و همکاری موسسات زبان انگلیسی به ارتقای سطح کادر فنی تیم های ملی کمک کنیم.

,

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد تمام اخبار تیم های ملی از طریق سازمان تیم های ملی به روابط عمومی فدراسیون و از این طریق به رسانه ها ارائه شود تا به یک ثبات اطلاعاتی در سیستم دست یابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه