اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان خراسان جنوبی:

آیت الله رئیسی با مردم صادق و شفاف خواهد بود / درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است

آیت الله رئیسی با مردم صادق و شفاف خواهد بود / درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است
حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه آیت الله رئیسی با مردم صادق و شفاف خواهد بود،گفت:درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حجت الاسلام والمسلمین حسین مختاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات باید همراه با اندیشه و تفکر باشد که نتیجه آن قطعا پیروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان اینکه باید با اخلاص، نیت، تفکر و اندیشه ورزی در انتخابات شرکت کنیم افزود: امید است شعار ما این باشد که با اندیشه این مسیر را ادامه دهیم تا این نابسامانی‌ها که باعث بدنامی نظام و اسلام شود سامان پیدا کند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز با رفتن و آمدن یک فرد و با شعار و حرف کارها درست نمی‌شود بیان کرد: کشور نیازمند تحول و تغییر است تا فرهنگ مادی غربگرا را کنار بزنیم و فرهنگ ناب انقلابی و اسلامی را در جامعه حاکم کنیم.

,

مختاری با بیان اینکه ما باید نظام اسلامی را حفظ کنیم تصریح کرد: تحمل وضع موجود و اکتفا کردن به آمدن چهره جدید عاقلانه نیست بلکه راه اصلی تغییر و تحول است.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بر ضرورت تحول و جوانگرایی تاکید کردند خاطرنشان کرد: امید است این تحول صورت گیرد.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شایستگی، سلامت و سابقه لازم را دارد تا این تحول را ایجاد کند یادآور شد: در این راستا ما قلبا از ایشان حمایت می کنیم تا کشور از این نابسامانی‌ها نجات یابد و قطار انقلاب در مسیر رسیدن به تحولات اسلامی در مسیر آرمان‌های انقلاب پیش برود.

,

مختاری با اشاره به تشکیل ستاد آیت الله رئیسی در شهرستان‌های استان اظهار داشت: ستادهای شهرستانی با تلاش شبانه روزی تماما در شهرستان‌ها ایجاد و مسئول ستاد در همه شهرستان‌ها مشخص شده است.

,

وی به بخشی از سیاست‌های ستاد اشاره کرد و گفت: اگر این سیاست‌ها به خوبی اعمال شود امید است به دو هدف مهم که مشارکت حداکثری مردم و رأی حداکثری آیت الله رئیسی است برسیم.

,

درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است

, درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است, درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه جناح‌ها و افراد دلسوز به نظام و انقلاب باز است,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی جذب حداکثری و دفع حداقلی را یکی از سیاست‌ها عنوان کرد و گفت: چتر ستاد بر روی کسی پوشیده نیست و درب ستاد بر روی جوانان و هرکسی که دغدغه مند به مشکلات مردم و علاقه مند به آیت الله رئیسی است باز است.

,

مختاری بیان کرد: با توجه به رای پایه 16 میلیونی در سال 96 و محبوبیتی که آیت الله رئیسی در قوه قضاییه به دست آورده است به انتخاب ایشان امیدوار هستیم، اما آیت الله رئیسی تاکید دارند لحظه‌ها را از دست ندهید و کسانی که بی تفاوت هستند را با گفت‌وگوی چهره به چهره جذب حداکثری را عملیاتی کنید.

,

وی با اشاره به اینکه شعار آیت الله رئیسی هر خانه یک ستاد است افزود: تلاش ما بر این است که انشالله با اخلاص در انجام وظیفه و دقت در تشخیص وظیفه فعالیت کنیم.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی افزود: ستاد آیت الله رئیسی جایی نیست که در آن بریز و به پاش باشد بلکه از طریق کمک‌های مردمی حمایت می شود بنابراین کسانی که در این ستاد کار می کنند باید اخلاص داشته باشند.

,

مختاری قانونمداری را یکی دیگر از سیاست‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم مورد تاکید آیت الله رئیسی است که باید همه قانون را رعایت کنند. 

,

وی با تاکید بر ضرورت اخلاق مداری یادآور شد: اخلاق مداری اصلی است که باید رعایت شود، زیرا آیت الله رئیسی عقیده دارند کاری بدون اخلاق برکت ندارد.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی صداقت با مردم را یکی دیگر از سیاست‌ها دانست و تصریح کرد: باید اعضای ستاد با مردم صادق باشند و گذشته آیت الله رئیسی بسیار روشن و شفاف است، بنابراین اعضای ستاد باید با مردم با صداقت و شفافیت از گذشته آیت الله رئیسی حرف بزنند.

,

مختاری با اشاره به اینکه پرهیز از وعده‌های نادرست یکی از ارکان اخلاق مداری است و نباید به مردم وعده نادرست داد گفت: انشالله با همت و وعده مردم و حضور حداکثری مردم و همت آیت الله رئیسی اوضاع کشور حرکت معقول و رو به بهبود پیدا کند و مردم آرامش پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه امید است با انتخاب آیت الله رئیسی مردم طعم یک دولت جوانگرای انقلابی را بچشند خاطرنشان کرد: پرهیز از اسراف و هزینه‌های کلان یکی دیگر از سیاست ها است، قصد تبلیغات پوستری را نداریم‌ و ‌هدف بیشتر روشنگری در فضای مجازی است.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی افزود: با یک انضباط مالی از هر نظر حرکت خواهیم کرد تا مردم متوجه شوند در این ستاد نماد صفا و صمیمیت حاکم است.

,

مختاری با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی قصد سفر به استان‌ها را ندارند گفت: ایشان عقیده دارند، برای ما اصل سلامت مردم است و برای اینکه هم سلامت مردم به خطر نیفتد و ‌هم ‌قانون حفظ شود قصد سفر به استان‌ها را نداریم.

,

وی با بیان اینکه باید کسی انتخاب شود که نسبت به فرهنگ ناب اسلامی باورمند باشد و این فرهنگ را بشناسد خاطرنشان کرد: در فرهنگ اسلامی توجه به مردم، عدالت، پرهیز از فساد و دروغگویی و غیره مورد تاکید است. 

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی افزود: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که به فرهنگ ناب، فاخر ما و فرهنگ اهل بیت آگاهی داشته و اهل فرهنگ باشد زیرا در این صورت کشور و مردم ما آسیب نمی بینند.

,

 80 درصد مشکلات امروز کشور مربوط به داخل و بی تدبیری‌ها است 

,  80 درصد مشکلات امروز کشور مربوط به داخل و بی تدبیری‌ها است ,  80 درصد مشکلات امروز کشور مربوط به داخل و بی تدبیری‌ها است ,

مختاری با اشاره به اینکه 80 درصد مشکلات امروز کشور مربوط به داخل و بی تدبیری‌ها است تصریح کرد: بر اساس گذشته آیت الله رئیسی ایشان نماد اسلام ناب فاخر و از جنس مردم و قابل برای تشکیل دولت مردمی است تا ایران قوی داشته باشیم تا دشمن مجبور شود ما را به رسمیت بشناسند زیرا آنان می‌خواهند ما زیر چتر آنان برویم.

,

وی با بیان اینکه امروز پشت مرزهای کشور استکبار، صهیونیسم و وهابیت کمین کرده‌اند یادآور شد: همه ما وظیفه داریم اکنون که آیت الله رییسی اعلام آمادگی کرده و به میدان آمده و دردها را به‌خوبی می‌شناسد، توان حل مشکلات را هم دارد به میدان بیاییم.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم ما شناخت لازم را در سطح کشور دارند یادآور شد: پایه رأی 16 میلیون آیت الله رئیسی در سال 96 پایه بسیار قوی است و‌ فعالیت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه بسیار خوب بوده است و نشان داد ایشان مرد عمل است.

,

مختاری با اشاره به اینکه با بسیاری که صحبت می شود پشیمان هستند که چرا به در سال 96 به آیت الله رئیسی رأی نداده اند گفت: همچنین کسانی که در دوره قبل به ایشان رای دادند پشیمان نیستند و این میزان رای برای کسی که اولین بار وارد عرصه می‌شود، کم نیست.

,

وی با بیان اینکه باید برای مشارکت بیشتر و رأی بیشتر تلاش کرد بیان کرد: هویت آیت الله رئیسی با اسلام و انقلاب تعریف می‌شود اما از باند و باندبازی و جناح و جناح‌بازی و اسم‌های بی‌مسما مستقل است که یکی اسمش را اصلاح‌طلب و دیگری اصولگرا می‌گذارد که گاهی نه او اصلاح‌طلب به دنبال اصلاح واقعی است نه اصولگرا چندان پایند به اصول است؛ البته به همه مربوط نمی‌شود ولی در بین آنها افراد متقلب هم هستند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مستقل آمد تا در کشور تحول به معنای واقعی کلمه را ایجاد کند بیان کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی است که به حزب و جناح کاری ندارد.

,

مختاری با بیان اینکه آمدن آیت الله رئیسی 3 برکت بزرگ دارد اظهار داشت: حضور ایشان مشارکت را بالا می برد و امید را در مردم افزایش می‌دهد، همچنین ایشان یک شخصیت وحدت بخش است که همه نیروهای انقلاب حول آن حرکت می کنند.

,

وی تصریح کرد: همه نیروهای ارزشی و کارآمد ایشان را قبول دارند و ایشان نیز همه جناح ها و حزب ها را قبول دارند و یک شخصیت وحدت بخش هستند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از پیروزی ایشان همه حاضر هستند زیر چتر ایشان کار کنند گفت: یکی از مشکلات کشور این است که شایسته سالاری رفته بود و یارگیری‌هایی که در ستاد انتخاب وجود داشت مبنا قرار می گیرد، اما ایشان از همه نیروهای دغدغه مند ایرانی اعم از اصلاح طلب و ‌اصول گرا استفاده خواهند کرد به شرطی که نسبت به ارزش‌های انقلاب و مردم دغدغه مند باشند.

,

مختاری با بیان اینکه باید تمام نیروهای دغدغه مندی که به استقلال و آزادی ایران دغدغه دارند وارد میدان شوند گفت: در خراسان جنوبی در سال 96 نیز 76 درصد رأی مردم برای آیت الله رئیسی بود، امسال بنا بر این است که هم مشارکت بالاتر برود و هم در این دوره رقم رای بالاتر می رود.

,

وی با بیان اینکه مشارکت مهم تر از خود رأی است زیرا تقویت نظام مهمتر است اظهار داشت: امسال اکثریت قاطع سبد رأی آیت الله رئیسی خواهد بود.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه