اخبار داغ

ایران 3 - هلند صفر؛

لیگ ملت‌های والیبال| آشتی کنان با برد در ریمینی/ لاله ها پرپر شدند!

لیگ ملت‌های والیبال| آشتی کنان با برد در ریمینی/ لاله ها پرپر شدند!
تیم والیبال ایران در سومین بازی خود برابر هلند در لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 به مصاف هلند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، سید محمد موسوی، امیرحسین اسنفدیار، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. میلاد عبادی‌پور به دلیل قرنطینه، امیر غفور به دلیل مصدومیت و رضا عابدینی در ترکیب ایران قرار نداشتند. نکته مهم اما بازگشت سعید معروف به ترکیب تیم ملی ایران بعد از دو بازی غیبت بود. معروف با منفی شدن تست کرونا در ترکیب ایران به میدان رفت.

,

ایران بعد از دو شکست برابر ژاپن و روسیه در اندیشه کسب نخستین برد خود در لیگ ملت ها بود. هلند تیم جوانی که پیش از این سابقه رویارویی برابر ایران نداشت اما قصد داشت برابر حریف باسابقه خود عرض اندام کند.

,

بازی با برتری ایران آغاز شد و شاگردان آلکنو از همان ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کردند. روندی که تا انتخای بازی حفظ شد؛ هر چند هلند در هر ست فاصله را با ایران کم و کمتر کرد تا جاییکه در ست سوم پا به پای ایران پیش آمد اما در نهایت ایران در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج (25 بر 18، 25 بر 23 و 30 بر 28) حریف را شکست داد تا نخستین برد خود را در لیگ ملت‌های والیبال جشن بگیرد.

, 25 بر 18، 25 بر 23 و , 25 بر 23 و , 30 بر 28) ,

امیرحسین اسفندیار در این بازی ۱۴ امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن ایران در برابر هلند بود. میثم صالحی دیگر دریافت‌کننده تیم ایران هم ۱۲ امتیاز کسب کرد و نقش مهمی در پیروزی شاگردان ولادیمیر آلکنو داشت.

,

ایران مقابل هلند در سه فاکتور امتیازآور بازی یعنی حمله (44 به 35)، دفاع روی تور (9 به 3) و سرویس (7 به 5) بهتر از حریف خود کار کرد و 26 پوئن منفی در برابر 20 منفی هلند داشت.

این نخستین بازی رسمی ایران و هلند در طول تاریخ برگزاری مسابقات مختلف جهانی بود که با پیروزی ایران خاتمه پذیرفت.

,
,
,

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود روز پنجشنبه، 13 خرداد از ساعت 14:30 به مصاف کانادا خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه