اخبار داغ

ادامه تصویربرداری «از سرنوشت۴» در رباط کریم

ادامه تصویربرداری «از سرنوشت۴» در رباط کریم
تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» در رباط کریم در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: در بخش‌هایی که این روزها در حال تصویربرداری است، صحنه‌های مربوط به خانم لیلا بلوکات و آقای مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال هم توسط شوکا زندباف در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درباره رویکرد سریال در این فصل توضیح داد: عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.
,
 
,
بنابراین گزارش، در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز به این فصل داستان اضافه خواهند شد.
,
 
,
فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته می شود.
,
 
,
فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود.
,
 
,
در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و ... حضور خواهند داشت.
,
 
,
فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم و سوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ و ۹۹ روی آنتن شبکه دو رفت.
,
 
,
سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه