اخبار داغ

با ریزش ۱۱ هزار واحدی؛

بورس باز هم قرمز شد/ ارزش معاملات بازار سهام کمتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان

بورس باز هم قرمز شد/ ارزش معاملات بازار سهام کمتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان
شاخص بورس در پایان معاملات امروز با ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد نزول در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۵ هزار واحد ایستاد و معامله گران بیش مالکیت بیش از ۶.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام پس از چند مثبت، امروز دوشنبه باز هم منفی شد. معاملات روز جاری با نوسان منفی آغاز شد و شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با افت همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نیمه دوم معاملات بازار سرمایه در روز جاری، بر شدت نزول آن افزوده شد و این موضوع باعث عقب نشینی خریداران در برخی نمادها شد.

,

 

,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) در روز میانی هفته بیش از ۷۴۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) در روز میانی هفته بیش از ۷۴۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۹۳۵۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۲۵۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۶۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲۵۳۵ واحد منفی عدد ۳۸۲ هزار و ۹۹۶ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۲۵۳۵ واحد منفی عدد ۳۸۲ هزار و ۹۹۶ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۴۹۰ هزار نوبت و به ارزش ۴۲۳۷ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و ایران‌ خودرو با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشت.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز با ۱۱۷ واحد افت به ۱۷ هزار و ۷۲۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز با ۱۱۷ واحد افت به ۱۷ هزار و ۷۲۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۵۵ هزار معامله و به ارزش ۶۱۲۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سنگ آهن گهرزمین و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند و در مقابل نماد بیمه پاسارگاد بیشترین اثر مثبت را ثبت کرد.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه