اخبار داغ

گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با دانا:

حق مهرعلیزاده است که برنامه‌اش را به نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ارائه دهد/ باید برنامه کاندیداهای اصلاح‌طلب را شنید

حق مهرعلیزاده است که برنامه‌اش را به نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ارائه دهد/ باید برنامه کاندیداهای اصلاح‌طلب را شنید
عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: آقای مهرعلیزاده در حلقه اصلاح طلبی تعریف می شود بنابراین حق او است که بخواهد برنامه های خود را در جبهه اصلاحات ارائه بدهد.
[

«اسماعیل گرامی مقدم»، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به نامه محسن مهرعلیزاده به بهزاد نبوی برای ارائه برنامه هایش در نهاد اجماع ساز گفت: نهاد هنوز در این باره تصمیم نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آقای مهرعلیزاده به عنوان یک نامزد تایید صلاحیت شده عضو جریان اصلاحات است گفت: آقای مهرعلیزاده معاون آقای خاتمی و استاندار دوران اصلاحات بوده که سوابق اجرایی روشنی به شمار می رود و در حلقه اصلاح طلبی تعریف می شود بنابراین حق او است که بخواهد برنامه های خود را در جبهه اصلاحات ارائه بدهد.

,

این عضو نهاد اجماع ساز اصلاحات با اشاره به اینکه جبهه اصلاحات این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد عنوان کرد: در کمال آزادی و به شکل دموکراتیک هر کسی که می تواند خود را در قالب اصلاح طلبی تعریف کند اصلاحات از او دعوت به عمل خواهد آورد تا برنامه هایش را ارائه دهد.

,

گرامی مقدم با اشاره به اینکه اشکالی ندارد جبهه اصلاحات برنامه های یک نامزد را بررسی کرده و شنوای آن باشد گفت: باید نشست و دید جبهه اصلاحات چه تصمیمی میگیرد، من یک عضو این جبهه هستم بقیه اعضا هم نظراتی دارند که باید شنید.

,

این عضو نهاد اجماع ساز خاطرنشان کرد: فکر می کنم حتما نامه آقای مهرعلیزاده در جبهه اصلاحات و مجمع عمومی جبهه به بحث گذاشته خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه