اخبار داغ

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور مطرح کرد؛

رسیدگی به بیش از 590 هزار پرونده تخلف طی سال گذشته/ دولت آینده به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد

رسیدگی به بیش از 590 هزار پرونده تخلف طی سال گذشته/ دولت آینده به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد
سرابیان با بیان این‌که سازمان تعزیرات حکومتی سال گذشته به بیش از 590 هزار پرونده رسیدگی کرده، گفت: بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی و احتکار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد حسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی و اجرای حکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: بحث کنترل، نظارت، کشف تخلف، تعیین قیمت با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.

,

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: پرونده‌هایی که در این خصوص از دستگاه‌های نظارتی در سال گذشته برای سازمان تعزیرات حکومتی وارد شده بیش از 580 هزار فقره پرونده در تمام کشور بوده است.

,

سرابیان عنوان کرد: با احتساب پرونده‌های سال قبل به بیش از 590 هزار پرونده رسیدگی شده است.

,

وی اظهار کرد: در سال گذشته در قالب گشت‌های مشترک بیش از 198 هزار فقره بازرسی مشترک با بازرسان دستگاه‌های نظارتی داشتیم. چون وظیفه سازمان تعزیرات، بازرسی و نظارت نیست همکاران ما در گشت‌های مشترک به عنوان مقام رسیدگی کننده حضور داشتند.

,

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: بازرسان دستگاه های نظارتی که بازرسان دستگاه‌های متعددی هستند در قالب گشت‌های مشخص نظارت و بازرسی کردند، کشف تخلف انجام و پرونده تشکیل شده است و رئیس شعبه سیار ما در مقام رسیدگی کننده در محل وقوع تخلف حضور داشته و نسبت به صدور حکم برابر قوانین و مقررات اقدام کرده است.

,

سرابیان افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با تمام توان در خدمت مردم است و مردم چنانچه تخلفی در سطح بازار مشاهده کردند می‌توانند با سامانه 124 وزارت صمت تماس گرفته و گزارش تخلف را اعلام کرده و مطمئن باشند سازمان تعزیرات حکومتی چنانچه پرونده‌ای به دستش برسد در اسرع وقت پیگیری کرده و حکم صادر خواهد کرد.

,

وی اظهار کرد: بیشترین تخلفاتی که سال گذشته داشتیم در مورد گران فروشی و احتکار بوده و برخورد با این افراد مطابق قوانین و مقرراتی که در نظر گرفته شده انجام و جریمه اعمال شده است.

,

 دولت آینده باید به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد

,  دولت آینده باید به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد,  دولت آینده باید به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد,

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تاکید بر این‌که دولت آینده باید به دنبال احیای سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها باشد،گفت: به این دلیل که یک خلائی در این زمینه در بازار وجود دارد و باید یک سازمان متمرکزی دوباره تشکیل شود و بحث نظارت، رسیدگی، بازرسی و کنترل را بر عهده بگیرد تا شاهد ایجاد یک بازار آرام در کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه