اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

آراء مردم مشروعیت‌بخش حاکمیت و حکومت است

آراء مردم مشروعیت‌بخش حاکمیت و حکومت است
حجت‌الاسلام محسن غروریان گفت: آراء مردمی مشروعیت‌بخش حاکمیت و حکومت است، همچنان که بدون حضور مردم حکومت اسلامی برپا نمی‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام محسن غروریان در آیین اختتامیه رویداد ملی فرهنگی-دانشجویی طریق جاوید که به صورت ویدئوکنفرانس در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: افکار و اندیشه‌های امام علت محدثه برای انقلاب و نظام بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با تاکید بر اینکه بقای نظام جمهوری اسلامی به این پایه‌های فقهی و علمی وابسته است، عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب برای رای مردم مشروعیت قائل بود.

,

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو به عنوان یکی از عرصه‌های مهم سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: رای مردم و نظر اکثریت در حکومت و حاکمیت مشروعیت‌بخش است.

,

غروی بخشی از مشروعیت نظام را وابسته به انتخابات دانست و بیان کرد: همچنان که بدون حضور مردم حکومت اسلامی برپا نمی‌شد.

,

وی ادامه داد: باید مشارکت و حضور مردم مردم باشد تا ولایت بالفعل شود، البته نظارت شورای نگهبان نیز از شئون رهبری و حاکمیت بوده و منافاتی با حضور مردم ندارد.

,

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو، افزود: مردم باید با مشارکت فعال در انتخابات و انتخاب اصلح، بستر را برای کمک به توسعه و پیشرفت کشور فراهم کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه