اخبار داغ

استاندار تهران:

موردی از فوت کادر درمان پس از دریافت واکسن کرونا گزارش نشده است

موردی از فوت کادر درمان پس از دریافت واکسن کرونا گزارش نشده است
تهران- استاندار تهران با بیان اینکه کادر درمان و حوزه سلامت اولین گروهی بودند که واکسن را دریافت کردند گفت: موردی از فوت کادر درمان پس از دریافت واکسن کرونا گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به شناسایی جهش ویروس هندی کووید ۱۹ در بعضی استان‌ها اظهار داشت: قطعاً این مسافرت‌ها باعث چرخش ویروس شده و مجدداً استان‌هایی که از این ویروس در امان هستند را دچار بحران خواهند کرد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم که سفرهای خود را به فرصت‌های بعد دریافت واکسن موکول کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محسنی بندپی با بیان اینکه در اولین پرواز از هند به ایران ۶ نفر مبتلا به ویروس کووید ۱۹ توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران شناسایی شدند گفت: متأسفانه بعضی از مسافرین همکاری لازم را نداشتند، در همین راستا ستاد استانی تکلیف کرده است که همه مسافرین باید حتماً موارد قرنطینه را رعایت کنند، چراکه هیچ شخصی از این قرنطینه و انجام تست معاف نبوده و اگر کسی از پروتکل‌ها و مصوبات ستاد ملی سرپیچی کند از قانون تخطی کرده و با آن برخورد قضائی و حقوقی خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه گر افزود: سازمان تأمین اجتماعی کشور ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات دانشگاه‌ها را پرداخت کرده است.
,
 
,
استاندار تهران گفت: در استان تهران ۷۴ پایگاه و مرکز را برای انجام واکسیناسیون در نقاط مختلف پیش‌بینی شده است که از استانداردهای لازم برخوردار می‌باشند و تا به امروز هم ۷۵۵ هزار واکسن در استان تهران تزریق شده و افراد بالای ۸۰ سال گروه بعدی در نوبت دریافت واکسن بودند که بررسی‌های آماری در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که ۱۰.۶ درصد بستری این گروه سنی در هفته گذشته به ۸ درصد در این هفته کاهش پیدا کرده است.
,
 
,
محسنی بندپی گفت: کادر درمان و کسانی که در حوزه سلامت و پیشگیری و درمان بیماران کووید ۱۹ در این استان مشغول فعالیت هستند، اولین گروهی بودند که واکسن را دریافت کردند و تا به امروز هیچ مورد خاصی از ابتلاء و فوت این افراد گزارش نشده که این امر حاکی از اثربخشی واکسن است.
,
 
,
استاندار تهران عنوان داشت: در این استان نسبت به پیک بیماری ۴۹ درصد کاهش بستری بیماران عادی را داریم ضمن اینکه ۲۹.۵ درصد بستری بیماران ویژه کاهش پیدا کرده است و شاهد کاهش ۴۹ درصدی فوتی‌ها در سطح استان هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه