اخبار داغ

رفتینگ قهرمانی کشور| آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی در زاینده‌رود

رفتینگ قهرمانی کشور| آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی در زاینده‌رود
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ با حضور ۹ تیم در بخش بانوان و آقایان در سامان رودخانه زاینده‌رود به میزبانی هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ از روز گذشته ۱۰ خردادماه آغاز شد و قایقرانان به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این رقابت‌ها تیم‌های اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان و دو تیم از شهرکرد در بخش مردان و تیم‌های البرز، اصفهان و شهرکرد در بخش بانوان شرکت دارند.
در ابتدای مسابقات رقابت اسپرینت برای تعیین رنکینگ مسابقه RX انجام شد و در ادامه قایقرانان در مواد اسلالوم و RX رقابت کردند.
در اسپرینت بانوان تیم‌های البرز، اصفهان و شهرکرد اول تا سوم شدند.
در اسپرینت آقایان تیم‌های شهرکرد الف، اصفهان، گیلان، شهرکرد ب، مازندران و خوزستان به ترتیب در رده‌های اول تا ششم جای گرفتند.
در اسلالوم بانوان اصفهان با رکورد ۱:۵۰.۴۲ دقیقه اول شد، البرز با ۲:۰۲.۱۵ در رده دوم قرار گرفت و شهرکرد با زمان ۵:۲۷.۸۱ دقیقه رده سوم را به خود اختصاص داد.
در اسلالوم آقایان شهرکرد الف با زمان ۱:۲۶.۸۱ دقیقه، گیلان با ۱:۲۹.۰۰ دقیقه و اصفهان با ۱:۳۳.۹۵ دقیقه جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.
در رقابت RX بانوان اصفهان اول، البرز دوم و شهرکرد سوم شدند.
در ماده RX مردان نیز شهرکرد الف در رده نخست قرار گرفت، اصفهان دوم شد و گیلان رده سوم را به خود اختصاص داد.
در پایان روز نخست رقابت‌ها تا این جای کار در بخش بانوان البرز اول است، اصفهان در رده دوم قرار دارد و شهرکرد جایگاه سوم را از آن خود کرده است.
در بخش آقایان نیز شهرکرد الف، اصفهان و گیلان در رده های اول تا سوم قرار دارند.
این مسابقات امروز با برگزاری رقابت ماراتن ادامه پیدا می‌کند و چهره تیم‌های برتر مشخص خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه