اخبار داغ

گزارش؛

شرایط حساس برای ذوب آهن/ دیدارهای شش امتیازی انتهای جدول، سرنوشت ساز در معادلات سقوط

شرایط حساس برای ذوب آهن/ دیدارهای شش امتیازی انتهای جدول، سرنوشت ساز در معادلات سقوط
ذوب آهن که تمرینات سختی را برای شروع دوباره لیگ در نظر گرفته است روز 15 خرداد نیز در اصفهان در یک بازی تدارکاتی میزبان پدیده خواهد بود؛ به نظر می رسد ذوب آهن باید با تلاش و ارامش بیشتر امتیاز های لازم را کسب کند تا بتواند از انتهای جدول خود را جدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ تیم فوتبال ذوب آهن که یکی از تیم های شناخته شده در فوتبال آسیا است لیگ بیستم را با شرایط عجیب و غریب با رحمان رضایی استارت زد مربی که رفته رفته حواشی دور تیمش زیاد شد؛ حواشی و حرف و حدیث هایی که از انتصابش آغاز شده بود با نتایج ضعیف این تیم شدت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رضایی کم تجربگی کرد و در شرایطی که تیمش به ارامش نیاز داشت در شیپور این حواشی بیش تر از پیش دمید تا شرایط تیم فوتبال این باشگاه هر روز بدتر از دیروز شود؛ با تغییرات مدیریتی که در این باشگاه اتفاق افتاد آرامش مدیریتی بر تیم حاکم شد و فرصت ها یکی پس از دیگری از سوی رحمان رضایی منجر به تغییر برای تیمش نشد تا سرانجام باشگاه و این مربی قطع همکاری کنند.

,

البته طبیعتاً تفکر رحمان رضایی به تنهایی باعث ناکامی سبزپوشان نبود، دست خالی این مربی با جدا شدن بازیکنان کلیدی، اشتباهات داوری، بدشانسی و حاشیه ها سرانجام ذوب را به انتهای جدول سوق داد؛ هر چند که جانشین رضایی نیز پرخبر و حاشیه دنبال شد اما در نهایت یک ذوب آهنی که به نظر هواداران و پیشکسوتان فوتبال اصفهان نیز حضورش را برای این تیم مفید تر می دانستند به سبزپوشان آمد و البته حسینی توانست در مدت حضورش با ذوب آهن نتایج قابل قبولی نیز بگیرد.

,

البته عملکرد نسبتا خوب ذوب آهن در حالی که رفته رفته رفته می توانست تیم را از انتهای جدول جدا کند حضور ساکت الهامی در نساجی نیز اتفاقی شبیه به معجزه را رقم زد و این تیم نیز با نتایجی که کسب کرد یک ماراتن نفس گیر را در انتهای جدول به راه انداخت و البته نتیجه آن این بود که سایه خطر همچنان بر روی تیم ذوب آهن ماند.

,

ذوب آهن در حال حاضر 21 امتیازی است و بعد از ماشین سازی که تقریبا سقوط آن با درصد بالایی محتمل است، در معرض خطر سقوط قرار گرفته است، کابوسی که شاید باورش بسیار سخت است اما اگر در هفته های باقی مانده سبزپوشان نتوانند امتیازات بازی ها را بگیرند؛ اتفاق خواهد افتاد.

,

*صلصالی: وقت برای انتقاد زیاد است، ذوب‌آهن به حمایت نیاز دارد/ دلایل تغییر نتیجه بازی سایپا و پیکان باید مشخص شود

, *صلصالی: وقت برای انتقاد زیاد است، ذوب‌آهن به حمایت نیاز دارد/ دلایل تغییر نتیجه بازی سایپا و پیکان باید مشخص شود,

محمد صلصالی درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم و پس از حضور مجتبی حسینی در حال بهبود بود و خوب پیش می‌رفت و تیم چند برد خوب کسب کرد و از انتهای جدول جدا شد، اما متأسفانه ذوب‌آهن در چند بازی اخیر نتوانست نتایج خوبی کسب کند که به نظر من مهم‌ترین دلیل آن، تعطیلی‌ها و وقفه‌های زیاد بین رقابت‌ها است.

,

وی ادامه داد: تعطیلی‌های این مدت به ضرر ذوب‌آهن تمام شد؛ به هر حال تیمی که آماده است و در شرایط مسابقه قرار دارد، با دور شدن از شرایط مسابقه آمادگی خود را از دست می‌دهد. ذوب‌آهن پیش از تعطیلی‌های به وجود آمده در لیگ آمادگی خوبی داشت و این وقفه‌ها تیم را از آن آمادگی دور کرد و ذوب‌آهن در چند بازی حساس نتیجه را از دست داد. این وقفه‌ها بیشتر به نفع تیم‌هایی تمام شد که با مشکل روبه‌رو بودند.

,

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تغییر نتیجه بازی تیم‌های پیکان و سایپا، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در شرایط سختی قرار گرفته و از طرفی تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا شرایط را برای این تیم سخت‌تر نیز کرده است. فکر می‌کنم برای نخستین بار است که نتیجه یک بازی به این شکل تغییر می‌کند و گمان نمی‌کنم همچنین قانونی برای 3 بر صفر کردن نتیجه بازی وجود داشته باشد؛ نمی‌دانم فدراسیون چرا نتیجه بازی را به این شکل تغییر داده است و تا جایی که اطلاع دارم مسئولان باشگاه ذوب‌آهن دنبال حق و حقوق خود درباره آن بازی هستند و باید دلایل این رأی مشخص شود، به هر حال باشگاه ذوب‌آهن هم از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

,

صلصالی گفت: به هر حال باید پذیرفت ذوب‌آهن در شرایط سختی قرار دارد و هم‌استانی‌ها و هواداران ذوب‌آهن باید از تیم حمایت کنند؛ در شرایط فعلی وقت انتقاد نیست و وضعیت به شکلی است که این تیم فقط نیاز به حمایت دارد. به هرحال فشار زیادی روی کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن وجود دارد و باید کمک کنیم تا این تیم از شرایط فعلی خارج شود.

,

وی درباره احتمال سقوط ذوب‌آهن در پایان فصل، گفت: اصلاً به احتمال سقوط ذوب‌آهن فکر هم نمی‌کنم؛ شرایط فعلی سخت است و نباید رقبا را دست کم گرفت اما اصلاً نباید به احتمال سقوط ذوب‌آهن فکر کرد. درست است که ذوب‌آهن فعلا در منطقه خطر قرار دارد اما قطعاً از این شرایط خارج خواهد شد. بازیکنان و کادرفنی این تیم اصلاً نباید به احتمال سقوط فکر کنند و باید تمرکزشان را روی خارج شدن از این وضعیت قرار دهند و هواداران و اصفهانی‌های عزیز نیز باید از تیم حمایت کنند تا از منطقه خطر خارج شود. ذوب‌آهن فقط نیاز به حمایت دارد و وقت برای انتقاد زیاد است.

,

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن به تعطیلی دوباره لیگ اشاره کرد و افزود: درست است که ذوب‌آهن از تعطیلی‌های قبلی لیگ متضرر شد اما به نظر من این وقفه پیش‌آمده به خاطر بازی‌های تیم ملی به نفع ذوب‌آهن تمام شود؛ حسینی در این فاصله می‌تواند نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد و روی نقاط قوت کار کند. به هر حال مجتبی حسینی هنوز آن شناخت لازم از ذوب‌آهن را ندارد و در این مدت می‌تواند شناخت بیشتری از تیمش پیدا کرده و ذوب‌آهن را به آمادگی لازم برساند.

,

*اینکه ذوب آهن می تواند سرنوشت خود را، خودش رقم بزند نکته ای امیدوار کننده است

, *اینکه ذوب آهن می تواند سرنوشت خود را، خودش رقم بزند نکته ای امیدوار کننده است,

داوود عابدی در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: اینکه کار برای ذوب آهن سخت شده امری روشن است اما اینکه ذوب آهن نباید منتظر اما و اگر باشد و همه چیز را خود می تواند تغییر دهد یک اتفاق مثبت است.

,

این مربی فوتبال گفت: هنوز هفت هفته باقی مانده است و یعنی 21 امتیاز که می تواند بسیاری از پیش بینی را به هم زند اما ذوب آهن نباید سرنوشت را به هفته های پایانی ببرد چرا که شرایط احساسی کار را برای این تیم سخت و فشار را برای آن ها سخت خواهد کرد.

,

وی افزود: هر چند که شاید بتوان چند تیم را به همراه ذوب آهن به همراه ذوب آهن کاندیدهای سقوط دانست اما به نظر می رسد در این هفته رقابت بین، نساجی، ذوب آهن و سایپا بیشتر باشد، البته چند تیم 25 تا 28 امتیازی هستند که اگر کمی دقت نکنند خیلی زود جایگاهشان به خطر خواهد افتاد.

,

عابدی عنوان کرد: ذوب آهن با نساجی و سایپا بازی دارد و این یک فرصت است که نباید سبزپوشان به این دو تیم امتیاز دهند و باید این دو بازی را که به نوعی شش امتیازی است به سود خود به پایان ببرند.

,

داوود عابدی گفت: در حال حاضر همه باید به تیم ذوب آهن کمک کنند و هر چیزی جز همدلی و همراهی با این تیم کنار گذاشته شود چرا که شرایط حساسی است و برای فوتبال اصفهان بسیار اهمیت دارد.

,

ذوب آهن که تمرینات سختی را برای شروع دوباره لیگ در نظر گرفته است روز 15 خرداد نیز در اصفهان در یک بازی تدارکاتی میزبان پدیده خواهد بود؛ به نظر می رسد ذوب آهن باید با تلاش و ارامش بیشتر امتیاز های لازم را کسب کند تا بتواند از انتهای جدول خود را جدا کند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه