اخبار داغ

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

چگونه خسارت های قطعی برق را دریافت کنیم؟

چگونه خسارت های قطعی برق را دریافت کنیم؟
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، گفت: شهروندانی که در خاموشی‌های برق دچار خسارت شدند، می توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و آدرس خود را اعلام کنند تا همکاران ما وضعیت را بررسی کنند و نسبت به خسارت‌های رخ داده، اقدام کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مرسل صالحی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: مشترکین سعی کنند حتماً قبل از ۷۲ ساعت خسارت‌ها را اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: موقع خاموشی‌ها در چهارراه و چراغ‌های راهنما و رانندگی یک‌سری از آسیب‌هایی برای شهروندان پیش می‌آمد که با مرکز کنترل اصفهان هماهنگ شده است که مراکز این چهارراه‌های  پرمخاطره را اعلام کنند تاقبل از اینکه خاموشی اعمال شود، خدمت عزیزان پیامک ارسال کنیم و نسبت به استقرار نیروی‌های انتظامی در محل اقدام شود که چهارراه‌ها کنترل خواهد شد.

,

صالحی دررابطه با هماهنگی‌های صورت گرفته، گفت: از مردم انتظار داریم که مدیریت مصرف را سرلوحه خودشان قرار بدهند. و همه همکاران ما تلاش می‌کنند که برق پایدار را خدمت همه عزیزان ارائه بدهند.

,

وی ادامه داد:  امیدواریم که با رعایت اصول مدیریت مصرف با خاموشی مواجه نشویم و طبق هماهنگی‌های انجام شده اگر قطعی برق اتفاق بیفتد، مدیریت‌های ما در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه