اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

رسانه‌های دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند

رسانه‌های دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند، گفت: تمام هدف دشمنان این است که انتخابات پرشور نباشد و روی این برنامه‌ریزی می‌کنند و باید هوشیار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با اروم نیوز با تاکید بر مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه در انتخابات، گفت: باید در انتخابات حضور پرشور و باشکوه داشته و همگان را نیز به این امر دعوت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی با بیان اینکه نتیجه انتخاب، هر چه باشد به خودمان بر می گردد، افزود: ما در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد به خودمان بر می گردد.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال کم رنگ کردن انتخابات هستند، گفت:  تمام هدف دشمنان این است که انتخابات پرشور نباشد و روی این نیز برنامه ریزی می کنند و لذا باید هوشیار باشیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور و انتخاب مردم مهم است، تصریح کرد: نباید بی خاصیت و بی تفاوت باشیم و در کنار رای دادن، باید اقامه رای دادن نیز بکنیم یعنی علاوه بر خود چندین نفر را هم به رای دادن دعوت کنیم.

,

وی با اشاره به جایگاه و اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی، اظهار کرد: رئیس جمهور از اختیارات مهم و بسیاری برخوردار است وبر همگان لازم است تا در برنامه های کاندیداها مطالعه کرده و  فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از تجربیات گذشته درس بگیریم، افزود: مردم کسانی را انتخاب کنند که بین خود و مردم تفاوت قائل نشوند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر مبارزه با فساد، تصریح کرد: درد مردم فضای مجازی و مسائل امور خارجی نیست بلکه معیشت مهم ترین مسئله است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه