اخبار داغ

با کاهش ۵۴۳۸ واحدی شاخص؛

بورس باز هم منفی شد

بورس باز هم منفی شد
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۴۳۸ کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز هم منفی بود و شاخص کل بورس به روند کاهشی خود ادامه داد و و در پایان معاملات با ۵ هزار و ۴۳۸ واحد کاهش در ارتفاع  یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۹۱ واحد ایستاد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 شاخص هم‌وزن نیز با کاهش ۱۶۲۸ واحدی به ۳۸۱ هزار و ۳۶۸ واحد رسید. 
,
 
,
معامله‌گران امروز بیش از ۵.۷ میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۰۸ هزار نوبت معامله به ارزش ۴ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند. 
,
 
,
اگر ارزش معاملات فرابورس که بیش از ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید را هم درنظر بگیریم، معامله‌گران امروز بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در دو بازار معامله کردند. 
,
 
,
امروز نماد پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر تقویتی در شاخص بورس را داشته و نمادهای بانک ملت، شستا، پالایش نفت بندرعباس، ایران‌خودرو، گسترش نفت و گاز پارسیان و ملی مس به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در بورس را داشته‌اند. 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران هم  ۴۸ واحدی منفی به ۱۷ هزار و ۶۷۷ واحد رسید. 
,
 
,
معامله‌گران امروز در فرابورس بیش از ۸۴۲ میلیون سهام و اوراق مالی در قالب ۲۲۳ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند. 
,
 
,
امروز نمادهای پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی قائدبصیر بیشترین اثر تقویتی در شاخص بورس را داشته و نمادهای نیروگاه زاگرس کوثر، پتروشیمی تندگویان، بیمه تجارت نو، سنگ‌آهن گوهرزمین و مدیریت انرژی امیدتابان هور به ترتیب بیشتری اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند. 
,
 
,
نمادهای پرتراکنش در فرابورس شامل توسعه سرب و روی ایرانیان، گسترش صنایع روی ایرانیان، چوب خزر کاسپین، زغال‌سنگ پرورده طبس، توسعه و عمران استان کرمان، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بوده‌اند. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه