اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ساخت ۱۴ یادمان شهدای گمنام در استان مرکزی در دستور کار است

ساخت ۱۴ یادمان شهدای گمنام در استان مرکزی در دستور کار است
کریمی گفت: بیش از ۶۱ یادمان شهدای گمنام در استان مرکزی احداث شده که ۱۴ یادمان دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در آیین آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام شهر میلاجرد گفت: در راستای رسالت مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از برنامه های مهم احداث یادمان های شهدا است که در طول این سال ها علاوه بر اینکه با استقبال خوبی به همراه بوده اثرگذاری مطلوبی نیز داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یادمان شهدا نمادی از ایثار و مجاهدت هشت ساله ملت ایران و در راستای ترویج فرهنگ شهادت طلبی است و به جوانان درس می دهد که استقلال و امنیت امروز در کشور برگرفته از مجاهدت های شهدا است و لذا ادامه راه آنها تضمین کننده پیروزی های بزرگ است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: احداث یادمان های شهدا در جامعه موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در بین جوانان می شود و مکانی برای کسب معرفت نسبت به شهدا و ارزش های اسلامی برای نسل جوان را فراهم می کند.

,

وی با بیان اینکه مکتب شهدا ما را از هرگونه انحراف از مسیر نجات میدهد و جامعه را از شر توطئه های دشمنان بیمه خواهد کرد،گفت:باید نسبت به احداث یادمان های شهدا اهتمام داشته باشیم.

,

کریمی افزود: بیش از ۶۱ یادمان شهدای گمنام در استان مرکزی احداث شده که ۱۴ یادمان دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که ۱۵۷ شهید گمنام در این یادمان ها به خاک سپرده شده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: یادمان شهدای گمنام شهر میلاجرد به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مشارکت دستگاه هایی چون فرمانداری، شهرداری،بسیج سازندگی، گروه های جهادی و مردم در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم طی سه ماه آینده تکمیل و تبدیل به یک پایگاهی فرهنگی و مذهبی برای جوانان شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه