اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی:

نگاه آیت الله رئیسی حضور حداکثری در انتخابات است

نگاه آیت الله رئیسی حضور حداکثری در انتخابات است
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان قم با اشاره به اینکه نگاه آیت الله رئیسی در ابتدا حضور حداکثری مردم در انتخابات است گفت: مردم اگر با دولت فعلی قهر هستند آن را پای دولت آینده نگذارند اجرای عدالت ،ساماندهی اقتصادی و اخلاق مداری شعار انتخاباتی آقای رئیسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا تکیه ای رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا  اظهار داشت: شرکت در انتخابات صحنه دعوت عمومی به خیر است و در انجام کار خیر نیز باید سرعت داشت تحولی که در انتخابات رخ می دهد  تحولات فراوانی را زیر پوشش دارد زیرا همه مدیریت ها زیر پوشش مجموعه ریاست جمهوری است.

 وی تصریح کرد: عقب ماندگی کشور باید برطرف شود که در این زمینه که این مسئله با اجرای عدالت امکان پذیر است رفع مشکلات معیشتی مردم با ساماندهی اقتصادی رقم می‌خورد، همچنین اخلاق مداری که در سبک زندگی اسلامی هویت انسانی را تشکیل می دهد هدف اصلی آیت الله رئیسی است اجرای عدالت، ساماندهی اقتصادی و اخلاق مداری شعار انتخاباتی آقای رئیسی است.

تکیه ای افزود: این شعارها برخلاف آنچه که بعضی ها گفتند و تبدیل به ضد شعار شد مطمئنا محقق شدنی است و تا پایان میدان رقابت به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان قم ادامه داد: برخی ها تصور کردند با عدم صلاحیت برخی ها میدان رقابت خالی شده است در صورتی که رقیب اصلی آقای رئیسی اشرافی‌گری، فساد و ناکارآمدی است که همچنان میدان داری می کند.

وی تصریح کرد: مردم اگر بدانند این حرفها شعار نیست و مطمئناً محقق خواهد شد به طور طبیعی در انتخابات شرکت می کنند مردم اگر با دولت فعلی قهر  هستند پای دولت آینده ننویسند نگاه آقای رییسی این است که از ابتدا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند حالا به هر کاندیدایی که می‌خواهند رای دهند حضور حداکثری اولویت بیشتری دارد.

تکیه ای در پاسخ به این سوال که با توجه به شعار عدالت محوری آیا جناب رئیسی تیم اقتصادی هم معرفی خواهند کرد گفت: بله ایشان یک تیم اقتصادی بسیار قوی تشکیل داده‌اند که افراد شناخته شده و امتحان پس داده ای عضو آن هستند که اسامی آنها نیز به زودی ازطرف آقای رئیسی  اعلام اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان قم ادامه داد: هرگز به تخریب کاندیداهای دیگر روی نخواهیم آورد زیرا در این کار  برکتی وجود ندارد ما به دنبال تثبیت و معرفی نکات مثبت خودمان هستیم و تمام تبلیغات نیز مردم محور است و به صورت تشکیلاتی تبلیغاتی نداریم و هزینه هم نخواهد شد. تکیه ای پاسخ به این سوال که بعد از انتخاب آقای رئیسی ساز و کار انتخاب مدیران استان قم  چیست، گفت: اگر آیت الله رئیسی انتخاب شوند اینها بر اساس نظر خودشان و برنامه‌های خودشان انتخاب می شوند و ما دخالتی در آن نداریم و مطمئناً مدیران ارشد بر اساس شایسته سالاری در قم انتخاب خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای رئیسی به قم سفر خواهند داشت گفت: بله یکی از برنامه‌های ایشان به احتمال زیاد سفر به قم و دیدار با مردم و مراجع خواهد بود که اگر سفر به قم قطعی باشد برنامه‌های ایشان نیز اعلام خواهد شد.

 وی گفت: همان هایی که در مبارزه با کرونا کف میدان بودند و در سیل و زلزله به مردم خدمت می کردند این روزها در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی فعال هستند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه