اخبار داغ

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان:

وعده ها برای محله همت آباد اصفهان کی محقق خواهد شد؟

وعده ها برای محله همت آباد اصفهان کی محقق خواهد شد؟
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان، گفت: ۶۳ هکتار از بافت فرسوده‌ شهر اصفهان در منطقه شش قرار دارد و بیشترین متراژ هم در محله همت آباد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا برکت در گفت و گو با صاحب نیوز، پیرامون قول هایی که برای منطقه همت آباد داده شده است، اظهار کرد: در یک الی دوسال گذشته کارهای خوبی در این منطقه انجام شده است، اما به هرجهت این بافت فرسوده، ناکارآمد است و در برگیرنده آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان افزود: کارهایی که شهرداری منطقه شش انجام داده است در بودجه ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرده است. از جمله  اینکه معابر این منطقه عرضش بسیار کم است. خیابان شهید خلیلی را تدریجی آزاد سازی کرده و  پارسال بودجه خوبی برایش گذاشتیم، امسال هم چند مورد آزادسازی در اول سال داشتیم و تا آخر سال به‌تدریج خیابان شهید خلیلی را تعریض‌تر خواهیم کرد.

,

وی ابراز کرد: یک کار مشترکی بین شهرداری اصفهان و سازمان مسکن و شهرسازی انجام شده است که  بافت هایی که کارآمدی ندارند و مناطقی که بافت جمعیتی به هم تنیده و خیلی شلوغ دارند را با واحدهای آپارتمانی تجمیل کردند. برای اولین بار از خود مردم استفاده کردیم و در ازای گرفتن زمین های آن‌ها آپارتمان‌های ساخته شده می‌دهیم که در هفته‌های گذشته با حضور وزیر مسکن و شهرسازی تعدادی از این واحدها تحویل داده شد.

,

برکت ادامه داد: ما دو کار بزرگ امسال درپیش داریم  یک زمینه ورزشی بزرگ و دیگری پارک دو هزار متری در محله بافت فرسوده همت‌آباد خواهد بود و مردم به زودی شاهد تغییرات بزرگی در این محله خواهند بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه