اخبار داغ

مسئول رفع نقاط حادثه خیر راهداری اصفهان:

۲۹ نقطه پرتصادف در استان، با اقدامات راهداری رفع شده است

۲۹ نقطه پرتصادف در استان، با اقدامات راهداری رفع شده است
مسئول پیگیری رفع نقاط پرتصادف و منظرآرایی راه های استان اصفهان گفت: براساس اقدامات زود بازده راهداری و راهسازی از قبیل نصب علائم و اصلاح هندسی مسیر و افزایش میدان دید نقاط با حذف ترانشه ها و اصلاح شیب شیروانی با اعزام ماشین آلات راهداری به طور امانی و احداث زیرگذر های باکسی به طور پیمانی، ۲۹ نقطه آن رفع وبه تایید پلیس راه استان هم رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوید کازرونی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ۶۷ نقطه پرتصادف مصوب درراه های استان اصفهان براساس آمار حوادث رانندگی سالهای ۹۱ تا ۹۴ وجود داشته است که تاکنون براساس اقدامات زود بازده راهداری و راهسازی از قبیل نصب علائم و اصلاح هندسی مسیر و افزایش میدان دید نقاط با حذف ترانشه ها و اصلاح شیب شیروانی با اعزام ماشین آلات راهداری به طور امانی و احداث زیرگذر های باکسی به طور پیمانی و …. ۲۹ نقطه آن رفع وبه تایید پلیس راه استان هم رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول پیگیری رفع نقاط پرتصادف و منظرآرایی راه های استان اصفهان تصریح کرد: در 29 نقطه رفع شده با این اقدامات شاهد کاهش شدید حوادث رانندگی در آن نقاط به علت نقص راه بوده ایم .

,

وی ادامه داد:  شاخص تعیین نقاط پرتصادف براساس ابلاغیه کمیسیون ایمنی راههای کشور این است که دریک نقطه یا حداکثر ۳۰۰ متر قطعه ای از طول یک راه که دو فقره تصادف منجر به فوت یا سه فقره تصادف منجر به جرح یا یک فقره تصادف فوتی به علاوه دو تصادف جرحی در طول سه سال قبل بررسی رخ داده باشد، در این صورت  به عنوان نقطه دارای تصادف لیست شده وپس از بازدید وارزیابی میدانی و فرایند محاسباتی لیست نقاط به کمیسیون ایمنی راههای کشور ارسال تا پس از جمع بندی کلیه نقاط کشور لیست نقاط پرتصادف مصوب به استانداری ابلاغ می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه