اخبار داغ

وضعیت بازیکنان نسبت به رقابت های ریو، بهتر شده

رواسی: پورمیرزایی جانشین سیامند رحمان دومین رکورددار در دنیاست

رواسی: پورمیرزایی جانشین سیامند رحمان دومین رکورددار در دنیاست
سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: پاراوزنه برداران در شرایط خوبی هستند و در حال انجام تمرین های قدرتی و تکنیکی هستیم، تا در زمان مسابقات به اوج خود برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به وضعیت تیم ملی پاراوزنه برداری اظهار داشت: تیم ملی در مسابقات تایلند شرکت کرده که آخرین گام آنان برای ورود به توکیو بود و بازیکنان بسیار خوب عمل کردند و با وجود ۶ نفر شرکت کننده توانستیم ۵ مدال طلا و ۱ نقره را گرفته و سهمیه توکیو را کسب نماییم. در حال حاضر هم بازیکنان در حال تمرین و آماده کردن خود برای رقابت های پارالمپیک توکیو هستند. مسابقات تایلند هم در حد نسبتا خوبی بود و تیم ها باید حتما شرکت می کردند که آخرین گام آن در کلمبیا بود و فرقی هم نداشت که چند تیم آمدند و فقط باید نفرات حداقل امتیاز را کسب می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری پارالمپیک ادامه داد: وضعیت بازیکنان نسبت به رقابت های ریو، بهتر شده ولی شرکت در مسابقات مختلف شرایط متفاوت می طلبد و ما در آن مسابقات بدشانسی آوردیم در صورتی که در لندن اول بودیم ولی در ریو این مقام را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط خوب شده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم از بازی های ریو بهتر شویم. هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم و در حال انجام تمرینات قدرتی هستیم و کم کم تمرینات تکنیکی را هم اضافه خواهیم کرد و در نزدیک مسابقات قطعا در اوج آمادگی خواهیم بود.

,

رواسی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان درباره شرایط منصور پورمیرزایی عنوان کرد: پورمیرزایی از قوی ترین وزنه برداران پارالمپیک و دومین رکورددار در دنیاست و همیشه بعد از مرحوم سیامند رحمان بوده و مقام دوم را کسب می کرد. او شرایط خوبی را دارد و امید دارم که امتیازات لازم و مدال مدنظر ما را به دست آورد. من فکر می کنم بتوانیم مقام های خوبی را در این رشته کسب و مجدد پیروزی های لندن را تکرار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه