اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه:

ستاد آیت الله رئیسی به گروه، تشکل سیاسی و یا تفکر خاصی اختصاص ندارد

ستاد آیت الله رئیسی به گروه، تشکل سیاسی و یا تفکر خاصی اختصاص ندارد
عبدالرحیم بنکدار گفت: ستاد ما اختصاص به گروه، تشکل سیاسی و یا فکر خاصی ندارد؛ آقای رئیسی به عنوان یک نامزد مستقل وارد عرصه سیاسی شدند و به عنوان یک فرد مردمی و خارج از چارچوب سیاسی آمده تا به مردم خدمت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،عبدالرحیم بنکدار امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمانشاه اظهار داشت: وعده خداوند بر این است که بالاخره بندگان صالح، وارثان زمین خواهند شد یعنی کسانی که هم و غمشان خدمتگزاری به مردم است.

رئیس  شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه افزود: قرار است در استان کرمانشاه به همه کسانی که ستاد حمایت از آقای رئیسی راه انداخته‌اند خدمتگزاری کنیم و با آنها هماهنگی های لازم را به عمل آوریم.

وی خاطر نشان کرد: ستاد ما اختصاص به گروه، تشکل سیاسی و یا فکر خاصی ندارد؛ آقای رئیسی به عنوان یک نامزد مستقل وارد عرصه سیاسی شدند به این معنا که علی‌رغم اینکه برای همه سلیقه های مختلف سیاسی ارزش قائلند و خود را در چارچوب هیچ گروه سیاسی منحصر نمی دانند بلکه به عنوان یک فرد مردمی و خارج از چارچوب سیاسی آمده تا به مردم خدمت کند.

بنکدار بیان داشت: هر کس با هر فکر و تفکر و علاقه سیاسی آمده تا حامی آقای رئیسی باشد و این ستاد متعلق به همه آنهاست.

وی گفت: از اهم وظایفی که برای ما مشخص شده این است که برای فعال سازی ظرفیت های مردمی در قالب پویش هر خانه یک ستاد تلاش کنیم.

بنکدار اظهار داشت: در کنار این وظیفه اصلی یک وظیفه فرعی داریم و آن اینکه باید از همه عزیزان در هر گروه گزارش عملکرد بگیریم لذا ستادها با ما همکاری کنند تا زحمات آنها را به مسئولین ستاد منتقل کنیم و بدانند که همراهی و همفکری در یک جهت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

وی ادامه داد: همه ما و گروه‌های سیاسی و کاندیداهایی که در این عرصه سیاسی حاضر شدند قائل به اصل حضور حداکثری در انتخابات هستیم لذا اولین وظیفه ما و رسانه ها این است که در جهت اقتدار بخشیدن و استمرار این اقتدار در جهان تلاش کنیم.

, وی ادامه داد: همه ما و گروه‌های سیاسی و کاندیداهایی که در این عرصه سیاسی حاضر شدند قائل به اصل حضور حداکثری در انتخابات هستیم لذا اولین وظیفه ما و رسانه ها این است که در جهت اقتدار بخشیدن و استمرار این اقتدار در جهان تلاش کنیم.,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه بیان داشت: کسی که در انتخابات شرکت می کند می خواهد بگوید به حق خودم برای تعیین سرنوشت آگاه هستم و اعلام می‌کنم من به دیگران وکالت نمی‌دهم که به جای من در سرنوشت خود و فرزندانم تصمیم بگیرند.

, رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه بیان داشت: کسی که در انتخابات شرکت می کند می خواهد بگوید به حق خودم برای تعیین سرنوشت آگاه هستم و اعلام می‌کنم من به دیگران وکالت نمی‌دهم که به جای من در سرنوشت خود و فرزندانم تصمیم بگیرند.,

وی گفت: ما با حضور خود در پای صندوق رای اعلام می کنیم به پیمان خود با شهید حاج قاسم سلیمانی پایبند هستیم و راه او را ادامه خواهیم داد.

, وی گفت: ما با حضور خود در پای صندوق رای اعلام می کنیم به پیمان خود با شهید حاج قاسم سلیمانی پایبند هستیم و راه او را ادامه خواهیم داد.,

بنکدار خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یعنی نه گفتن به مزدوران خارج نشین، به کسانی که تاریخ گواه است که به کشورم خیانت کردند و آنهایی که ندای نه به انتخابات می‌دهند همان هایی هستند که تاریخ می گوید مملکت را به غارت بردند میلیون‌ها نفر را به خون کشیدند.

, بنکدار خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یعنی نه گفتن به مزدوران خارج نشین، به کسانی که تاریخ گواه است که به کشورم خیانت کردند و آنهایی که ندای نه به انتخابات می‌دهند همان هایی هستند که تاریخ می گوید مملکت را به غارت بردند میلیون‌ها نفر را به خون کشیدند.,

وی افزود: شرکت در انتخابات یعنی لبیک به ندای رهبری که جهان از صلابت او در تحیر است و به داشتن چنین رهبری غبطه می خورند، همچنین شرکت در انتخابات لبیک به ندای امام و شهدا است.

, وی افزود: شرکت در انتخابات یعنی لبیک به ندای رهبری که جهان از صلابت او در تحیر است و به داشتن چنین رهبری غبطه می خورند، همچنین شرکت در انتخابات لبیک به ندای امام و شهدا است.,

بنکدار بیان داشت: به کسانی که در دوره های قبل با نه گویان به انتخابات همراهی کردند نصیحت می کنم یک بار آزمایش کنید، نکند که غبطه بخورید که در اقتدار کشور شریک نبودید.

, بنکدار بیان داشت: به کسانی که در دوره های قبل با نه گویان به انتخابات همراهی کردند نصیحت می کنم یک بار آزمایش کنید، نکند که غبطه بخورید که در اقتدار کشور شریک نبودید.,

وی خاطرنشان کرد: بعد از حضور حداکثری، انتخاب اصلح مهم است. همه کاندیداها محترم هستند اما موظف به انتخاب اصلح هستیم کسی که هم در تئوری و هم در عمل این مهم را به ما ثابت کرده است.  رای به کسی که به جای نشستن در زیر کولر با حضور در میان مردم و سرکشی از کارخانه ها ثابت کرد از جنس مردم است و برای آنها تلاش می‌کند.  انتخاب کسی که مفسدان وابسته به مسئولین را که سفره های مردم را به غارت بردند به حبس و انتقام مبتلا کرد و کسی که با تمام وجود درد و رنج و محنت و مشکلات را چشیده و به ما ثابت کرد که مردمی است و برای مردم تلاش و کوشش می کند.

, وی خاطرنشان کرد: بعد از حضور حداکثری، انتخاب اصلح مهم است. همه کاندیداها محترم هستند اما موظف به انتخاب اصلح هستیم کسی که هم در تئوری و هم در عمل این مهم را به ما ثابت کرده است.  رای به کسی که به جای نشستن در زیر کولر با حضور در میان مردم و سرکشی از کارخانه ها ثابت کرد از جنس مردم است و برای آنها تلاش می‌کند.  انتخاب کسی که مفسدان وابسته به مسئولین را که سفره های مردم را به غارت بردند به حبس و انتقام مبتلا کرد و کسی که با تمام وجود درد و رنج و محنت و مشکلات را چشیده و به ما ثابت کرد که مردمی است و برای مردم تلاش و کوشش می کند.,

وی افزود: کسی که ثابت کرد نه تنها وامدار هیچ کس نیست بلکه وامدار هیچ گروه سیاسی  و حزبی نیست بلکه فقط برای مردم تلاش می کند.

, وی افزود: کسی که ثابت کرد نه تنها وامدار هیچ کس نیست بلکه وامدار هیچ گروه سیاسی  و حزبی نیست بلکه فقط برای مردم تلاش می کند.,

بنکدار بیان داشت: قهر با سرنوشت خود و فرزندان، قهر با اقتدار و صلابت کشور و همراه شدن با کسانی است که می‌خواهند ایران نباشد.

, بنکدار بیان داشت: قهر با سرنوشت خود و فرزندان، قهر با اقتدار و صلابت کشور و همراه شدن با کسانی است که می‌خواهند ایران نباشد.,

وی گفت: یک رئیس جمهور در خدمتگزاری به مردم نباید به گروه و حزب خاصی نگاه کند بلکه باید و همه را با یک چشم نگاه کند.

, وی گفت: یک رئیس جمهور در خدمتگزاری به مردم نباید به گروه و حزب خاصی نگاه کند بلکه باید و همه را با یک چشم نگاه کند.,

بنکدار از جایگاه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه سخن گفت وافزود: در سال‌های اخیر  معیشت مردم به غارت رفت چون کارگر بیکار شد و آیت الله رئیسی توانست با تلاش های خود کارخانه تعطیل شده را احیا کند و آن قسمت از سفره هایی که به یغما رفته بود را دوباره بازگرداند و مشکلات معیشت مردم را رفع کند و با حضور فعال و شنیدن درد دل مردم به صورت چهره به چهره نه از پشت میز، عملاً ثابت کرد که بین مردم است و دردهای آنها را می‌شنود.

, بنکدار از جایگاه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه سخن گفت وافزود: در سال‌های اخیر  معیشت مردم به غارت رفت چون کارگر بیکار شد و آیت الله رئیسی توانست با تلاش های خود کارخانه تعطیل شده را احیا کند و آن قسمت از سفره هایی که به یغما رفته بود را دوباره بازگرداند و مشکلات معیشت مردم را رفع کند و با حضور فعال و شنیدن درد دل مردم به صورت چهره به چهره نه از پشت میز، عملاً ثابت کرد که بین مردم است و دردهای آنها را می‌شنود.,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه بیان داشت:  پس از انقلاب کسی به این نحوه در قوه قضائیه فعالیت نکرده است که کارخانه و کارگاه تعطیل شده را احیا و کارگر اخراج شده را به کار برگرداند. 

, رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه بیان داشت:  پس از انقلاب کسی به این نحوه در قوه قضائیه فعالیت نکرده است که کارخانه و کارگاه تعطیل شده را احیا و کارگر اخراج شده را به کار برگرداند. ,

وی گفت: ایشان با مفسدان اقتصادی برخورد کرد، با کسانی که ارتباط نزدیک با مسئولین داشتند و گفت قدرت را نمی‌شناسم و هیچکس برای من فرقی ندارد و پیشگیری را بهترین درمان می داند.

, وی گفت: ایشان با مفسدان اقتصادی برخورد کر,

بنکدار خاطر نشان کرد: آقای رئیسی مردمی زندگی می‌کند و با فقر بزرگ شده و درد فقر را با پوست و گوشت خود لمس کرده است و دغدغه اصلی را بحث معیشت مردم و مسکن می داند.

,

بنکدار ادامه داد: مسکن جوانان الان مسئله‌ای است که تبدیل به رویا شده و آیت الله رئیسی اعلام کرده طرح مسکن ملی را با اولویت بالا و رفع مشکلات انجام می‌دهیم بدون آورده مردمی و با زمین رایگان و تمهیداتی که در برنامه ایشان مشخص شده است.

,

, ,

وی با بیان اینکه فعالیت ستادها در فضای مجازی بیشتر خواهد بود، بیان داشت: کسانی که می‌خواهند در این جو با برپایی ستاد سوء استفاده کنند ما آنها را از خود نمی‌دانیم. 

,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه گفت: در ستاد باید الگوسازی کنیم و با اخلاق با رقبا رفتار کنیم چرا که برای ما مهم نیست که چه کسی رای می آورد بلکه برای ما این مهم است که هر کس به مردم خدمت می کند حائز بیشترین آرا شود.

,

وی ادامه داد: اگر امروز می‌گوئیم رئیسی رای بیاورد به خاطر این است که اعتقاد ما بر این است که ایشان می‌تواند به مردم خدمت کند.

,

بنکدار بیان داشت: همه علاقمندان با آقای رئیسی در فضای مجازی رعایت اخلاق اسلامی و الگوسازی را فراموش نکنند چرا که ما مجاز به تخریب، بی ادبی و بی احترامی نیستیم.

,

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه گفت: الان در جامعه القا می کنند که به طور قطع آقای رئیسی رئیس‌جمهور آینده است و به عقیده بنده این یک توطئه بیش نیست و چند هدف پشت این حرف نهفته است.

,

وی افزود: اولین هدف اینکه به طرفداران ایشان القا می‌کنند که راحت باشید و کاری انجام ندهید و غفلت کنید تا ما از شما سبقت بگیریم.

,

بنکدار گفت: همه طرفداران آقای رئیسی بیدار و آگاه باشند نکند این القا و تفکر غلط، آنها را به اهدافشان برساند و استمرار بی کفایتی در دولت ادامه داشته باشد.

,

وی بیان داشت: دیگر اینکه با حضور حداکثری مخالفت شود که اگر رای بدهم و ندهم رئیس‌جمهور مشخص است و این همان تفکر خیانت کننده به مملکت و اقتدار کشور است.

,

, ,

بنکدار اظهار داشت: ما رئیس جمهوری از جنس مردم برای اقتدار کشور و نگاه به داخل و حل مشکلات با توسل به سیاست اقتصاد مقاومتی می خواهیم.

,

وی افزود: همانطور که نخبگان و مجاهدان ما در صف علمی، صنعت دفاعی، نانوتکنولوژی و امور پزشکی با تفکر جهادی ثابت کردند در دنیا پیشگام هستیم انشاءالله در آینده نشان خواهیم داد که در اقتصاد هم به شرط تبعیت از مقام معظم رهبری پیشگام خواهیم بود.

,

بنکدار خاطرنشان کرد:  آقای رئیسی برنامه های مشخصی برای ریشه‌کن کردن کولبری دارند و قرار است به صورت استانی برنامه های تصویری داشته باشند و در خصوص مشکلات استان و دغدغه های مردم از جمله بیکاری صحبت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه