اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

هیاهوی دشمن نشان از اهمیت انتخابات دارد/ هر رای، عزت و اقتدار ایران را بالاتر می برد

هیاهوی دشمن نشان از اهمیت انتخابات دارد/ هر رای، عزت و اقتدار ایران را بالاتر می برد
آیت الله سید رحیم توکل با اشاره به اینکه مهمترین اولویت برای دولت آینده باید مسکن، معشیت، ازدواج جوانان، اشتغال و نظارت، کنترل و مدیریت بر قیمت هاباشد، گفت: : این هیاهوی دشمن و تمام فعالیت ها و هزینه های آنها در فضای مجازی نشان از اهمیت انتخابات و هر رای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به اهمیت حضور و شرکت در انتخابات ، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است چرا که هر رای، عزت برای ما می باشد و این رای ها اقتدار ایران است؛ هرچه حضور عالی تر باشد عزت ما بالاتر و اقتدار ما سنگین تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: در این خصوص رهبر معظم انقلاب فرمودند هر رای که به صندوق می رود یک بله به اسلام و یک نه به دشمنان دین و قرآن است. پس بر همه واجب است که به پای صندوق های رای بیایند و رای دهند. هر کسی با هر رای خود با کسانی که دشمن ایران اسلامی هستند و نمی خواهند ایران سربلند و عزتمند شود مبارزه خواهد کرد.

,

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: امروز دشمن در خصوص انتخابات ایران در حال تبلیغات گسترده است که رای ندهید و این هیاهوی دشمن نشان می دهد که موضوع انتخابات چقدر برای دشمن مهم است. پس یقین بدانیم که اگر این انتخابات مهم نبود دشمن این مقدار برای آن برنامه ریزی، هزینه و تبلیغات نمی کرد.

,

وی خاطرنشان کرد:  این هیاهوی دشمن و تمام فعالیت های آنها در فضای مجازی نشان از اهمیت هر رای در سرنوشت کشور می باشد.

,

این استاد برجسته حوزه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه مهمترین اولویت های دولت آینده در کشور کدام است، گفت:  دولت آینده باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد.

,

باید هر دو این موضوع در حد توان تامین شود؛ دین مردم باشد دنیا نباشد کفایت نمی کند و یا دین نباشد دنیا باشد آن هم کفایت نمی کند؛ باید طوری برنامه ها طراحی شود که هر دو موضوع در حد توان اجرایی شود.

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشکلات مهم مردم مسکن، معشیت، ازدواج جوانان، اشتغال و عدم نظارت، کنترل و مدیریت بر قیمت ها که هر روز بالا تر می رود است.

,

آیت الله توکل ابراز داشت: در رسانه ها چند مغازه را برای قیمت گذاری نشان می دهند که به نظرم این همه کار نیست؛ وقتی واقعا برای مردم برنامه مناسب و قوی طراحی شود مشکلات مردم حل خواهد شد. اگر دنیای مردم آباد باشد اما در کنار دنیا دین نباشد مشکل ساز خواهد شد.

,

وی تصریح کرد:  یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در دولت هم مسئولیت داشت اما موفق نبود در یکی از مصاحبه های خود، هنوز به میدان نیامده و انتخاب نشده است اعلام می کند شما در خصوص کشف حجاب سرنشینان خودرو چکار دارید، فضای ماشین حریم خصوصی است و اشکال ندارد.

,

عضو خبرگان رهبری افزود: در حالی که هنوز این فرد این موضوع را درک نکرده که این حرکت حرام شرعی است  و ایجاد فساد در اجتماع می کند و مردم را به سوی فحشا سوق می دهد.

,

وی تاکید کرد: باید کسی انتخاب شود که هم دین مردم و هم دنیای مردم را آباد کند. هر کدام که نباشد برای مردم مشکل ایجاد خواهد شد. کسی که نمی تواند در این عرصه ها کار کند به میدان نیایید.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه