اخبار داغ

این قصه سر دراز دارد؛

خسارات قطع برق بر ترافیک شهری کرمانشاه/ وقتی تبعات خاموشی دامن خودروها را هم می‌گیرد!

خسارات قطع برق بر ترافیک شهری کرمانشاه/ وقتی تبعات خاموشی دامن خودروها را هم می‌گیرد!
طی روزهای گذشته به وفور شاهد این موضوع بودیم که قطعی برق موجب خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی شده است. این خاموشی ها موجب شده تا در روند عبور و مرور در چهارراه ها اختلال هایی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، قطعی برق در روزهای گذشته موجب اختلالات زیادی در بخش های مختلف شده است. از اختلال در زندگی روزمره مردم در منازل مسکونی گرفته تا اختلال در کسب و کار از طریق قطع برق دستگاه های مرتبط با مشاغل.

نوع دیگری از اثرات منفی قطعی برق نیز در روزهای گذشته در کرمانشاه دیده شده که خیلی ها را اذیت کرده است.

قطعی برق بر ترافیک شهری نیز اثر منفی می گذارد

طی روزهای گذشته به وفور شاهد این موضوع بودیم که قطعی برق موجب خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی شده است. این خاموشی ها موجب شده تا در روند عبور و مرور در چهارراه ها اختلال هایی ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, قطعی برق بر ترافیک شهری نیز اثر منفی می گذارد, قطعی برق بر ترافیک شهری نیز اثر منفی می گذارد,
,
,

, ,

ایجاد ترافیک حداقل اختلالی است که خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی در چهارراه ها ایجاد می کند‌. در بدترین حالت ها تصادفات ممکن است رخ دهد که می تواند ضررهای جبران ناپذیر مالی و جانی ایجاد کند.

,

اعمال خاموشی در طول روز هم سبب بی نظمی ترافیکی خواهد شد

, اعمال خاموشی در طول روز هم سبب بی نظمی ترافیکی خواهد شد, اعمال خاموشی در طول روز هم سبب بی نظمی ترافیکی خواهد شد,

سرهنگ فضل اله شیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: یکی از زیر ساختمانها و ملزومات مورد نیاز به منظور تسهیلات در معابر موضوع روشنایی است که در پدیداری کاربران ترافیک نظیر عابران پیاده، احشام و... بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

, مرصادنیوز ,

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: در مناطق خارج از شهر روشنایی معابر در بحث دیداری و پدیداری کاربران ترافیک به راننده کمک خواهند کرد و در داخل شهر نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

,

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: در داخل شهر هم هنگامی که خاموشی ها به ویژه در ساعات شب اعمال می شود بر روی دید رانندگان و همچنین همه کاربران ترافیک تاثیرگذار است.

,

وی عنوان کرد:  همه به نوعی کاربر ترافیک هستیم از عابر پیاده گرفته تا نیروهای خدماتی، رانندگان، دوچرخه‌سواران زیرا ترافیک در متن زندگی مردم قرار دارد.

,

, ,

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: اعمال خاموشی در بحث پدیداری بر تاخیر در رویت کاربران تاثیر دارد و سبب می شود رانندگان با تاخیر متوجه خطر شوند مخصوصا اگر کاربر عابر پیاده لباس تیره بپوشد و از لباس‌های بازتاب دهنده استفاده نکرده باشد این در دید راننده منفی تاثیر دارد و ممکن است وی متوجه خطر متوجه نشود و در منطقه عدم فرار قرار گیرد.

,

سرهنگ شیری تصریح کرد: این موضوع می‌طلبد که خاموشی ها در ساعات شب اعمال نشود زیرا بر روی تصادفات تاثیر گذار است.

,

توضیحات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه

, توضیحات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه, توضیحات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه,

امیدعلی مرآتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در هیچ جای دنیا روشنایی عاملی برای پیشگیری از تصادف نیست بلکه در کشورهای اروپایی معابر خارج از شهرها تاریک و داخل شهر نیز مانند ایران از روشنایی استفاده نمی‌شود.

, مرصادنیوز,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان برای پیشگیری از تصادف از چراغ خودرو  استفاده کنند، افزود: حدود دو ماه پیش به پلیس راهور نامه ای ارسال شد مبنی بر اینکه به دلیل وضعیت نامناسب هوا و احتمال اعمال خاموشی می‌شود تدابیری بیندیشند و برای تامین روشنایی چراغ های راهنما از انرژی خورشیدی استفاده کنند که در برخی از استانها انجام شده است.

,

وی گفت: هنگامی که یک فیدر قطع می‌شود برق پنج هزار مشترک قطع می شود پس نمی‌توان مشترکان را جدا کرد زیرا خاموشی سراسری و از طریق پست فوق توزیع اعمال می‌شود.

,

مرآتی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو دستور داده به دنبال افزایش بار مصرفی، برق مناطق خارج از شهر قطع و در داخل شهر نیز خاموشی ها اعمال شود.

,

وی افزود: به منظور پیشگیری از اعمال خاموشی برای مشترکین مسکونی مجبور هستیم روشنایی خیابان ها را کاهش دهیم.

,

مرآتی تصریح کرد: به دنبال برگزاری جلسه ای در استانداری عدم اعمال خاموشی برای مشترکین خانگی و تجاری منوط به مدیریت مصرف برق توسط آنها است پس اگر همکاری کنند در حال حاضر برنامه خاموشی اعمال نخواهد شد.

,

, ,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

,

وی افزود: اعمال خاموشی در طول روز هم سبب بی نظمی ترافیکی خواهد شد زیرا همه تقاطع ها دارای موتورهای برق اضطراری نیستند.

,

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: ایمنی در ترافیک یکی از شاخص ها برای نصب چراغ راهنما در تقاطع ها است.

,

وی عنوان کرد: برخی از تصادفات که در چهار راه ها رخ می دهد به دلیل عدم رعایت حق تقدم توسط رانندگان است.

,

 رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: نصب چراغ راهنما سبب ساماندهی و نظم بخشیدن به عبور و مرور خواهد شد پس اعمال خاموشی بر روی تصادفات، افزایش ترافیک، تضییع حقوق شهروندی، هدر رفتن سوخت و وقت مردم اثر گذار است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه