اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد

قانون اساسی ایران مترقی‌ترین قانون جهان/ مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن حیات و پایداری نظام اسلامی است

قانون اساسی ایران مترقی‌ترین قانون جهان/ مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن حیات و پایداری نظام اسلامی است
سردار کشکولی با اشاره به اینکه قانون اساسی ایران مترقی‌ترین قانون جهان است، گفت: حیات، پایداری و تضمین نظام اسلامی از صندوق رأی، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به وجود می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشست روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات که در حسینیه ثارالله(ع) سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به وحدت برکت می‌دهد، یعنی اگر مردمی برای یک هدف جمع شوند خداوند نصرتش را به این جمع خواهد داد، مشارکت مردم به رهبری امام خمینی (ره) این را محقق کرد که باقدرت خداوند انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، افزود: مشروعیت جمهوری اسلامی از مردم است و قانون اساسی ایران مترقی‌ترین قانون جهان به شمار می‌رود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عنوان کرد: اگر حضور مردم در جنگ ۸ ساله نبود، این جنگ به درازا می‌کشید و بخشی از کشور به دشمن واگذار می‌شد و تصویر امروز ما از کشور، یک کشور شکست‌خورده بود، درحالی‌که مردم به صحنه آمدند و حماسه‌آفرینی کردند و مانع شکست‌ها شدند.

,

وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری از مسئولان و ضرورت امربه‌معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: قدرت نظام سلطه در پول و رسانه است و همواره قلب حقایق کرده و آن را وارونه جلوه می‌دهد، ما بایستی در انتخابات رأی به هیجان، جناح، قدرت، قومیت و …ندهیم، بلکه به‌کفایت، نزدیکی به ولایت، ساده زیستی، عدالت‌خواهی و کارآمدی رأی بدهیم.

,

سردار کشکولی با اشاره به اینکه رأی ما هم حق است و هم تکلیف شرعی، گفت: حیات، پایداری و تضمین نظام اسلامی از صندوق رأی، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به وجود می‌آید.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: کسی حق ندارد دستور دهد که به چه کسی رأی بدهیم، لکن در این راستا بایستی تحقیق کنیم و بحث تکلیف بودن رأی، تراز بالای مردم را نشان می‌دهد که به‌عنوان صاحبان اصلی جمهوری اسلامی، تکلیف دارد که انقلاب را حفظ کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ایران مستقل‌ترین کشور جهان است، خاطرنشان کرد: ما جز هیچ ائتلاف سیاسی، امنیتی و نظامی جهانی نیستیم و حضور و خروجی مستقل در تحولات و مسائل جهان داریم و خودمان تصمیم‌گیرنده هستیم و اگر این را می‌خواهیم حفظ کنیم، بایستی با مشارکت حداکثری در انتخابات، آن را تضمین کنیم.

,

سردار کشکولی با اشاره به حرکت خوب طرح شهید سلیمانی و رزمایش‌های کمک مؤمنانه در جامعه، گفت: در اسلامیت جمهوری اسلامی پر کاهی خدشه‌ای وجود ندارد، اگر ضعفی وجود دارد در این است که ما اصلح را انتخاب نکرده‌ایم، رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌فرماید: «وجوب اصلح به‌اندازه وجوب مشارکت است.»

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ابرقدرتی ایران اسلامی، بیان کرد: ما فقط یک ائتلاف داریم که همان ائتلاف مردم و خداوند متعال است، کل جهان در مورد بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه گفتند که باید برود، ولی رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که بایستی بماند و ماند و اخیراً نیز با آراء بسیار بالایی نیز ابقاء شد و این پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.

,

وی افزود: سپاه بنا نیست مصداقی ورود کند، بایستی معیارها و دستاوردها را بازگو کرده و روشنگری کند، در مدارس، نوجوان و جوان را باید آماده کرد که زمانی به سن رأی رسید، با شجاعت در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کند.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: ما امروز دارای موشک‌های نقطه زن باهدف متحرک هستیم و همه این قدرت‌ها برگرفته از نصرت الهی و حضور مردم درصحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در انتخابات بایستی به کسی رأی داد که خطش منطبق و نزدیک به مقام معظم رهبری باشد، اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، همه هفت نفر کاندیدای ریاست جمهوری کف صلاحیت را داشتند، بایستی حرمت شورای نگهبان را حفظ کرد زیرا خداوند متعال به بی‌اخلاقی در جامعه برکت نمی‌دهد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه