اخبار داغ

ایران ۳ - کانادا ۱؛

لیگ ملت‌های والیبال| شکستن شاخ گوزن با درخشش کاپیتان و کاظمی/ ۲۵ و ۲۲، پوئن‌های طلایی والیبال ایران!

لیگ ملت‌های والیبال| شکستن شاخ گوزن با درخشش کاپیتان و کاظمی/ ۲۵ و ۲۲، پوئن‌های طلایی والیبال ایران!
نبرد بلندقامتان والیبال ایران و کانادا با پیروزی ملی‌پوشان والیبال کشورمان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان از دور چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱، عصر امروز پنج‌شنبه ۱۳ خردادماه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم ملی والیبال کانادا رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی‌پوشان والیبال ایران در بازی اول مقابل ژاپن و در بازی دوم مقابل روسیۀ مدعی متحمل شکست شدند اما شاگردان ولادیمیر آلکنوی روس نهایتاً در سومین رویارویی خود با بهره‌جویی از یک ترکیب جوان، مقابل هلند به پیروزی رسیدند.

,

آخرین رویارویی تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا به جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ باز می‌گشت که بلندقامتان ایرانی با هدایت ایگور کولاکوویچ توانستند با نتیجۀ ۳ بر ۱، رقیب خود را از پیش رو بردارند.

,

ولادیمیر آلکنو برای مسابقه مقابل ملی‌پوشان والیبال کانادا، از ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مسعود غلامی، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور برای آغاز دیدار استفاده کرد. این رویارویی در اکثر دقایق بسیار پایاپای و نزدیک دنبال می‌شد و شامل رالی‌های جذاب و امتیازگیری‌های پینگ‌پنگی زیادی بود.

,

درنهایت تیم ملی والیبال ایران ضمن ارائه یک بازی جذاب و در تقابلی حساس و نزدیک، توانست با نتیجۀ ۳ بر ۱ مقابل گوزن‌ها پیروز شود. شاگردان ولادیمیر آلکنو با نتایج ۲۲ - ۲۵، ۲۵ - ۲۲، ۲۵ - ۲۲ و ۲۵ - ۲۲ به پیروزی و حداکثر امتیاز مقابل تیم ملی والیبال کانادا رسیدند و شرایط خود را از نظر روحی-روانی و جدولی نیز بهبود بخشیدند.

, ۳ بر ۱, ۲۲, ۲۵ , ۲۵, ۲۵ ,

, ,

 کاظمی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران با کانادا شد

,  کاظمی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران با کانادا شد,

در پایان این بازی صابر کاظمی که در پست پشت‌خط زن بازی می‌کرد، با کسب ۱۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. هم‌چنین اسکلاتر از کانادا هم با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن کانادا بود.

,

ملی‌پوشان والیبال کشورمان، فردا ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲:۰۰ شب به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا خواهند رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه