اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی :

۲ هزار کلاس مهارتی در راستای ایجاد اشتغال در استان مرکزی برگزار می شود

۲ هزار کلاس مهارتی در راستای ایجاد اشتغال در استان مرکزی برگزار می شود
محترمی گفت: در سال جاری برگزاری ۲ هزار کلاس مهارتی در راستای توانمند سازی پیش بینی شده که مخاطبین و جامعه هدف را تا توانمند کردن و به خودکفایی رسیدن حمایت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های جهادی یکی ازمهمترین سرمایه های ارزشمند کشور هستند که در طول این سالها همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان بوده اند گه در این راستا هدایت و پشتیبانی از گروه های جهادی یکی از اولویت های بسیج سازندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود:  تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و  خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم از مهمترین دستاورد گروه های جهادی است که هم اکنون بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در قالب ۲۲ هزار نفر سازماندهی شده اند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به توانایی ها و ظرفیت های عظیم گروه های جهادی در سال گذشته بیش از ۲۵۰ هزار نفر روز در عرصه های مختلف به مردم خدمات ارائه شد که امسال این رویکرد با قوت دنبال می شود.

,

وی بیان کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی دومین اولویت بسیج سازندگی است که با رویکرد مردمی و مقاوم کردن اقتصاد دنبال می شود که صندوق های قرض الحسنه ،آموزش های مهارتی با رویکرد توانمند سازی و ارائه تسهیلات سه برنامه مهم در این راستا است.

,

محترمی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور در سطح استان فعال هستند که در طی پنج سال اخیر بیش از ۹ هزار اشتغال ایجاد کرده اند

,

وی اضافه کرد: در سال جاری برگزاری ۲ هزار کلاس مهارتی در راستای توانمند سازی پیش بینی شده که مخاطبین و جامعه هدف را تا توانمند کردن و به خودکفایی رسیدن حمایت خواهیم کرد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: یکی دیکر از فعالیت های بسیج سازندگی محرومیت زدایی در عرصه عمرانی و غیر عمرانی است که در بخش عمرانی ساخت ۱۹۰ واحد مسکونی، بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان و اجرای ۱۴۰ پروژه مربوط به بخش کشاورزی و روستایی تنها بخشی از عملکرد بسیج سازندگی در طی یک سال گذشته است.

,

وی ادامه داد: در بخش غیر عمرانی محرومیت زدایی هم اقدامات گسترده ای انجام شده که اهدای ۸۵۰ جهیزیه به زوج های جوان ، ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، ۱ میلیون پرس غذای گرم و بسیاری از اقدامات دیگر تنها بخشی ازخدمات در سال ۹۹ است.

,

محترمی خاطر نشان کرد: رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با مشارکت ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از روز یکشنبه نهم خرداد ماه آغاز شده که هدف از برگزاری رزمایش "جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری" تحقق یک جهاد انقلابی برای رسیدن به امیدآفرینی مردم و ایجاد نشاط انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه