اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند/ مردم باید با حضور آگاهانه در انتخابات سرنوشت خود را رقم بزنند

امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند/ مردم باید با حضور آگاهانه در انتخابات سرنوشت خود را رقم بزنند
امام جمعه اراک گفت: مردم ما باید بار دیگر با حضور آگاهانه سرنوشت خود را رقم بزنند، هر دولتی که روی کار بیایید باید مشورت پذیر باشد و نخبگان و مردم را به کار گیرد و همدلی را تقویت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه ۱۴ خردادماه شهر اراک در مصلی بیت المقدس ضمن تسلیت و بزرگداشت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) گفت: امام راحل با آن شخصیت معنوی و شجاعت و فقاهتی که داشتند نظام با عظمت جمهوری اسلامی را تأسیس کردند که بزرگترین خدمت به ملت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند

, امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند, امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند,

امام جمعه اراک ادامه داد: امام به ملت ما عزت، شرف و آزادی داد و راه پیشرفت را برای ما هموار کرد، ما مدیون فکر بلند و با عظمت امام خمینی هستیم و استان مرکزی مفتخر است که امام از این استان برخواستند.

, امام جمعه اراک ادامه داد: امام به ملت ما عزت، شرف و آزادی داد و راه پیشرفت را برای ما هموار کرد، ما مدیون فکر بلند و با عظمت امام خمینی هستیم و استان مرکزی مفتخر است که امام از این استان برخواستند.,

دری نجف آبادی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام گفت: امام راحل بین جمهوریت و اسلامیت تلفیق کردند، جمهوری یعنی مردم و قالب و محتوای این جمهوری اسلام است، امام راه را برای مردم سالاری دینی باز کرد و باب جهاد و شهادت را گشود و امروز کشور به برکت شهدا آباد است.

,

تبلیغات نامزدها باید حکیمانه باشد/ هر دولتی که روی کار بیایید باید مشورت پذیر باشد

, تبلیغات نامزدها باید حکیمانه باشد/ هر دولتی که روی کار بیایید باید مشورت پذیر باشد, تبلیغات نامزدها باید حکیمانه باشد/ هر دولتی که روی کار بیایید باید مشورت پذیر باشد,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه ضمن تأکید بر آمادگی برای انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: مردم ما باید بار دیگر با حضور آگاهانه سرنوشت خود را رقم بزنند و رئیس جمهوری انتخاب کنند که فعال، ضد فساد و مایه امید باشد.

,

دری نجف آبادی با بیان اینکه تبلیغات نامزدها باید حکیمانه باشد گفت: از تبلیغات منفی و خلاف ادب پرهیز شود، ستادها حق توهین و تخریب ندارند بلکه باید برنامه های خود برای مسکن، تولیدف اشتغال، سرمایه گذاری و سایر موارد را ارائه بدهند.

,

وی درخصوص برخی وعده ها از سوی نامزدها افزود: وعده هایی برای یارانه ها داده می شود که این روش از اول هم غلط بود چراکه باید بخشی به سه دهک پایین پرداخته می شد و مابقی را به تولید ملی می دادند، بنا بود ۳۵ درصد به تولید داده شود اما داده نشد.

,

امام جمعه اراک گفت: هر دولتی که روی کار بیایید باید مشورت پذیر باشد و نخبگان و مردم را به کار گیرد و همدلی را تقویت کند، ما در میانه راه هستیم و باید همت کنیم تا گام های بلندتری برداشته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ما به لطف خدا از بحران ها عبور کرده ایم، باید قدرشناس باشیم و تلاش کنیم. خداوند هم یاری خواهد کرد چراکه قطعا هر کسی با خدا باشد خداوند هم با اوست.

,

دری نجف آبادی همچنین با تأکید بر اینکه نباید قیام ۱۵ خرداد را فراموش کنیم عنوان کرد: شهدای این قیام برای اسلام به پا خواستند و نه برای منافقین، چپ ها یا کمونیست ها بلکه هدف انها صرفاً اسلام بود.

,

انقلاب ما مدیون نهضت علمی امام صادق و کربلای امام حسین(علیهم السلام) است

, انقلاب ما مدیون نهضت علمی امام صادق و کربلای امام حسین(علیهم السلام) است, انقلاب ما مدیون نهضت علمی امام صادق و کربلای امام حسین(علیهم السلام) است,

امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه تقوا شرط قبولی اعمال است افزود: اگر انسان ها تقوا نداشته باشند کار آنها نیز ارزش الهی نخواهد داشت، این ملاک تقوا در رفتار و کردار امام راحل بود که این همه برکات را به همراه داشت.

,

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: امام صادق برای ما شاخص و چراغ راه است، انقلاب ما مدیون نهضت علمی امام صادق و کربلای امام حسین(علیهم السلام) است.

,

دری نجف آبادی با نقل و شرح حدیثی از امام صادق(ع) گفت: باید همواره در برابر حق متواضع باشیم و عاقلانه عمل کنیم و رضای خداوند را در نظر داشته باشیم و طبق موازین و معیارها عمل کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انسان مومن هم دافعه دارد و هم جاذبه؛ جاذبه نسبت به خوبی ها و دافعه نسبت به بدهی ها و کارهای شر که این همان توصیه قرآن است، درس بزرگ دانشگاه امام صادق(ع) اشدا علی الکفار و رحماء بینهم است و تا تبری نباشد تولی هم معنا نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه