اخبار داغ

دیدار با بحرینی‌ها از لحاظ روحی و روانی سخت خواهد بود؛

نکیسا: تیم ملی ایران با ۱۲ لژیونر افتخار آسیاست/ باید با تمرکز و درایت مقابل بحرین بازی کنیم

نکیسا: تیم ملی ایران با ۱۲ لژیونر افتخار آسیاست/ باید با تمرکز و درایت مقابل بحرین بازی کنیم
ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار برابر بحرین از لحاظ روحی و روانی برایمان سخت خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا، ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن تایید مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم دیدار مقابل بحرین بازی سختی به لحاظ روحی و روانی خواهد بود. اما از لحاظ فنی بازیکنان و کادر فنی ایران در شرایط بسیار عالی قرار داشته و امیدوارم در دیدار با بحرین با تمرکز پیش روند تا موفق شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه در خصوص برگزاری دیدارهای دوستانه به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر و هماهنگی ملی پوشان با یکدیگر افزود: مسئله‌ای که در این مدت و پیش از اعزام به منامه به آن پرداخته شد، نقش بازی‌های دوستانه بود. تیم ملی به لحاظ هماهنگی بازیکنان با یکدیگر دچار ضعف شد. چرا که مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا برگزار شد و تعداد زیادی از بازیکنان در اختیار باشگاه‌های‌شان بودند. از طرفی به محض اتمام بازی‌های آسیایی باشگاهی، بازیکنان به ادامه مسابقات لیگ رفتند و همین امر باعث شد تا بازیکنان تیم ملی به صورت تجمعی در یک فرایند اردویی حضور نداشته باشند. زمان کافی نداشتیم تا با تیمی بازی دوستانه برگزار کنیم. البته با سوریه در تهران دیدار دوستانه انجام شد. کار مهمی که فدراسیون توانست انجام دهد برگزاری اردوی کیش بود که از لحاظ آب و هوایی به بحرین شباهت داشت و همین امر به آمادگی بازیکنان کمک کرد.

,

نکیسا ادامه داد: به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در مسابقات مختلفی را داشته ام می گویم در گذشته بحرینی ها شرایط بسیار پرتنشی را برای ما به وجود آوردند.

,

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: تمام شرایط حاکم در بحرین می تواند علیه ما باشد، اما بازیکنان‌مان دلیر مردانی هستند که در سخت شرایط همانطور که من هم بارها با آن مواجه شدم، این تنش ها را از خود دور می کنند و موفق می شوند. اگر بسیاری از تنش ها و استرس ها را بتوان مدیریت کرد، شک نکنید تیم ملی موفق خواهد شد.

,

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران حداقل ۱۲ لژیونر دارد و این امر باعث افتخار آسیاست.

,

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: با درایت کادر فنی و بازیکنان خوب و ملت عزیز ایران که دعاگوی تیم ملی هستند، امیدوارم با موفقیت بازی‌های حساس پیش رو را پشت سربگذاریم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه