اخبار داغ

محقق پروژه واکسن کوو ایران برکت اعلام کرد:

تزریق واکسن برکت به افراد زیر ۱۸ سال به زودی/ منتظر دریافت مجوز اورژانسی برای تزریق عمومی هستیم

تزریق واکسن برکت به افراد زیر ۱۸ سال به زودی/ منتظر دریافت مجوز اورژانسی برای تزریق عمومی هستیم
محقق پروژه واکسن کوو ایران برکت گفت: به زودی تزریق واکسن کوو ایران برکت را برای افراد زیر ۱۸ سال در دستور کار خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو محرز محقق پروژه واکسن کوو ایران برکت اظهار کرد: باید برای آغاز فعالیت‌های دسته جمعی مثل مسابقات، مراسم مذهبی و ... جمعیت بالایی از جامعه واکسینه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه مسئله مهم این است که واکسن یک «باید» است، افزود: عوارض‌ واکسن‌ها مهم نیستند، بلکه مهم این است که افراد زیادی واکسینه شوند.
,
 
,
محرز گفت: این روز‌ها فضای مجازی مردم را نگران کرده است.
,
 
,
محقق پروژه واکسن کوو ایران برکت بیان کرد: واکسن کوو ایران برکت واقعا عارضه‌ جدی‌ نداشته و اثربخشی بالایی نیز دارد، لذا ما منتظر مجوز اورژانسی برای تزریق عمومی این واکسن هستیم.
,
 
,
او با بیان اینکه به زودی تزریق واکسن کوو ایران برکت را برای افراد زیر ۱۸ سال در دستور کار خواهیم داشت و استفاده برای این افراد را بررسی خواهیم کرد، بیان کرد: تا قبل از تزریق واکسن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اولویت است.
,
 
,
محرز ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها باید به زودی بازگشایی شوند، چرا که آموزش مجازی نمی‌تواند جایگزین خوبی برای تدریس حضوری و کار‌های عملی باشد، لذا بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن دانش آموزان، دانشجویان و اساتید است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه