اخبار داغ

از کشتی گیران تعهد کتبی گرفتیم که ضمانت اجرایی داشته و تمام جرائم و محرومیت ها با مسئولیت آنان باشد

امامی: ماموران برای تست دوپینگ سرزده به خانه کشتی گیران می روند

امامی: ماموران برای تست دوپینگ سرزده به خانه کشتی گیران می روند
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با تشکیل ستاد مبارزه با دوپینگ در کشور، سعی در حل این معضل جهانی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره معضل پدیده شوم دوپینگ در ورزش اظهار داشت: دوپینگ برای همه ورزش ها نه تنها برای ایران بلکه برای کل جهان معضلی است. از این جهت فدراسیون کشتی ایران هم خیلی سخت گیرانه به دنبال این است که برنامه ای را برای حل این مساله تدبیر کند تا این معضل برای همیشه برطرف شود. ما برنامه های خاصی را پیاده کردیم. ستاد مبارزه با دوپینگ جهان (وادا) و ستاد داخلی کشور (نادا) به صورت خیلی جدی و در راستای سیاست های ما، به دنبال این هستند که این موضوع از ورزش کشور ریشه کن شود. ما یک نامه ای به اتحادیه جهانی کشتی ارسال و ضمن مطرح کردن سیاست های خود، به صورت جدی خواستار مبارزه با این مشکل جهانی شدیم. همچنین کمیته ای را هم در داخل کشور تحت عنوان کمیته مبارزه با دوپینگ و با حضور تعدادی از متخصصین تشکیل و این قول را دادیم که با همه توان همکاری کنیم حتی ۱۵۰ نفر از کشتی گیران در سطوح مختلف را که در کشور و دنیا مطرح هستند، ادرس و شماره تماس شان را در اختیار نادا قرار دادیم تا بتوانند به صورت سرزده رفته و آزمایش بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ماموران نادا هم به خواست فدراسیون کشتی از ابتدای اردوهای تیم ملی کنار ما حضور داشتند و طی دو مرحله از بازیکنان تست گرفتند. حتی از آنان تعهد کتبی گرفتیم که ضمانت اجرایی داشته و تمام جرائم و محرومیت ها با مسئولیت آنان باشد. ضمن اینکه ما خودمان را هم موظف می دانیم، با تشکیل کلاس های تئوری آنان را نسبت به وظایفشان توجیه کنیم.

,

سخنگوی فدراسیون کشتی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، از روند خانه کشتی توفیق جهانبخت گفت: یکی از قدیمی ترین سالن های کشتی که بسیاری از پهلوانان بزرگ و دارای مدال جهانی در این خانه تمرین می کردند و به سالن امجدیه معروف و برای کشتی ما بسیار مفید بود. با توجه به اینکه فدراسیون کشتی از ابتدای کار به دنبال اصلاح زیرساخت ها و بازسازی و نوسازی خیلی از خانه های کشتی اقدام کرده بود، یکی از مراکز همین خانه توفیق جهانبخت هست که با مبلغ ۴ میلیار تومان هزینه تجهیز و بازسازی کامل شد. این خانه در اختیار شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان بود و سالن هایی که در خدمت این شرکت بود به صورت اجاره ای در خدمت فدراسیون قرار می گرفت و با بهره برداری از این سالن قرار شد به مدت ۱۸ سال به صورت رایگان در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه