اخبار داغ

کاراته انتخابی المپیک| پاریس، ایستگاه پایانی کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰/ مبارزه ۴ کاراته کای ایران روی تاتامی فرانسه

کاراته انتخابی المپیک| پاریس، ایستگاه پایانی کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰/ مبارزه ۴ کاراته کای ایران روی تاتامی فرانسه
مسابقات کسب سهمیه المپیک طی روز های ۲۱ الی ۲۳ خرداد در پاریس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اعلام فدراسیون جهانی کاراته رقابتهای کسب سهمیه المپیک از ۲۱ الی ۲۳ خرداد در پاریس (فرانسه) برگزار می شود تا آخرین بلیط های بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ که امید و رویای صدها کاراته کا محسوب می شود در پایان سه روز رونمایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اکنون در حالی که تنها ۷ روز تا آغاز یکی از مهمترین رویداد کاراته پیش از رقابت های بازی المپیک باقی مانده، فرانسه میزبان این رقابتها خود برای برگزاری باشکوه این رقابت ها آماده کرده است.

,

در این رویداد که قرار است در سالن پیر دو کوبرتن برگزار شود، حدود ۵۰۰ ورزشکار از ۹۸ کشور جهان برای رسیدن به رویای حضور در المپیک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت جواز حضور در المپیک برای ۲۴ قهرمان برتر این رقابتها صادر شود.

,

در طول سه روز این رقابتها، برترین های کاراته جهان برای به دست آوردن سه بلیط المپیک در هر رده به رقابت خواهند پرداخت تا پس از مرحله حذفی دو فینالیست و دو برنده دیدار رده بندی در یک جدول به صورت دوره ای مبارزه کنند و در نهایت سه نفر نخست علاوه بر کسب مدال راهی المپیک شوند.

,

این پیکارها که از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ خرداد به وقت محلی با رقابت های کاتای انفرادی بانوان، وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان آغاز می شود، در روز دوم (شنبه ۲۲ خرداد) با مسابقات کاتای مردان، وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان و وزن ۷۵- کیلوگرم مردان ادامه خواهد یافت و در نهایت یکشنبه ۲۳ خرداد با مبارزات اوزان ۶۱+ کیلوگرم زنان و ۷۵+ کیلوگرم مردان به کار خود به پایان خواهد رسید.

,

فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بانوان و امیر مهدی زاده در کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم نخستین نمایندگان کاراته کشورمان هستند که در روز اول این رقابتها به روی تاتامی خواهند رفت و ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی آقایان و رزیتا علیپور در کومیته وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان نیز در روز دوم برای کسب سهمیه المپیک توکیو با دیگر حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

,

در مجموع ۸۰ کاراته کا (۴۰ کاراته کا در بخش بانوان و ۴۰ کاراته کا در بخش مردان) در المپیک توکیو به روی تاتامی خواهند رفت که از این تعداد ۶۰ کاراته کا در کومیته و ۴۰ نفر در کاتا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که لیست نهایی این نفرات پس از پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس اعلام خواهد شد.

,

برای حضور در رقابت های کاراته بازی های المپیک توکیو که قرار است طی روز های ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه در سالن نیپون بودوکان برگزار شود کاراته ایران تاکنون موفق به کسب ۴ سهمیه توسط سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی در اوزان منفی ۵۵ و مثبت ۶۱ کیلوگرم بانوان و همچنین بهمن عسگری و سجاد گنج زاده در اوزان منفی و مثبت ۷۵ کیلوگرم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه