اخبار داغ

در هفته اول بازی ها چند شوک به ما وارد شد

طلوع کیان: الکنو تغییرات زیادی را ایجاد کرده؛ هدف او المپیک است/ بازی های لیگ ملت ها جنبه تدارکاتی دارد

طلوع کیان: الکنو تغییرات زیادی را ایجاد کرده؛ هدف او المپیک است/ بازی های  لیگ ملت ها جنبه تدارکاتی دارد
کارشناس والیبال گفت: شرایط تیم با حضور الکنو تغییر کرده، او بازیکنان را خسته نمی کند و بازی ها را می چرخاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا طلوع کیان کارشناس والیبال با اشاره به عملکرد هفته دوم تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما رده ششم رنکینگ فدراسیون جهانی را کسب کردیم. در هفته اول بازی ها چند شوک به ما وارد شد و در برابر تیم های ژاپن و روسیه خوب ظاهر نشدیم و نبود سعید معروف و عدم شناخت کافی الکنو از شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیرات زیادی روی تیم ما داشت. ولی کم کم شرایط دست الکنو آمد و بازی ها بهتر شد. الکنو هدف را روی رقابت های المپیک گذاشته و بازی های کنونی برای او جنبه تدارکاتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: یک اتفاق فنی که در تیم در حال رخ دادن است، الکنو بازیکنان را خسته نمی کند و بازی ها را می چرخاند. تمام اَرِنج ها را امتحان می کند و حتی در بازی های تخصصی شاهد این هستیم که بعضی از پست ها را عوض و همه بازیکنان را در پست های مختلف تست می کند تا متوجه شود هر کدام در چه پستی بهتر بازی می کنند و به موقع به بازیکنان استراحت داده و این چرخش و چیدمان را دارد.

,

کارشناس والیبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره حضور کریمی در تیم تاکید کرد: حضور او احتمالا برای هفته چهارم است و ۳ روز را باید در قرنطینه باشد و با توجه به اتفاقی که برای معروف افتاد، الکنو کمی از تک پاسور بودن تیم نگران است و قطعا تفکری پشت آوردن کریمی به تیم می باشد. الکنو تغییرات زیادی را ایجاد کرده و برای اولین بار از ۶ بازیکن ما ۵ نفر آنها سرویس می زنند. از لحاظ دفاعی و توپ گیری سیستم جدیدی را پیاده کرده و به طور کلی شکل بازیکنان با حضور او تغییر کرده و در کنار دستیار ایتالیایی اش بسیار خوب کار می کنند.

,

انتهای پایام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه