اخبار داغ

خُرده فرهنگ هایی که در شرایط کرونایی گریبانگیر مردم است؛

آغاز طرح خانه به خانه توسط کاندیدای شوراها در کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی!

آغاز طرح خانه به خانه توسط کاندیدای شوراها در کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی!
سال های سال است که انتخابات شورای شهر در مناطق مختلف استان با طرح خانه به خانه برای جلب رای عجین شده است ولی شرایط کرونایی امروز نیز مانع از این حضور نشده و صدای شهروندان را نیز درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، انتخابات شورای شهر به دلیل مدیریت ساختار شهری و انتخاب شهردار دارای اهمیت ویژه ای است که در مناطق کوچکتر با توجه به وجود طوایف مختلف و کثرت جمعیتی حاکم در این مناطق این مهم را حساس تر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

انتخابات شورای شهر از دیرباز با دیدارهای چهره به چهره و طرح خانه به خانه و دادن وعده های مختلف همراه بوده است، همچنین کاندیدای شوراها برای جلب رای به همراه یک یا دو نفر از افراد سرشناس طایفه خویش با استفاده از نفوذ بزرگان در منازل اقوام و بستگان و گاها نیز دوستان و آشنایان حضور یافته و از هیچ کوشش دریغ نمی کردند.

,

اما، شرایط امروزی و افزایش میزان مرگ و میر و تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان لنده باعث شده است که حتی صدای استاندار کهگیلویه وبویراحمد از وضعیت کرونایی و میزان افزایش تعداد بیماران کرونا دربیایید ولی برخی از کاندیدای شورای شهر بدون توجه به این شرایط موجود و صرفا به دلیل همان خرده فرهنگ های قدیمی بر این باورند که باید در منازل دوستان، بستگان و شهروندان در این شرایط حاضر شوند و نسبت به جلب رای این افراد به صورت حضوری اقدام کنند.

,

جالب است در همین راستا نیز صدای برخی شهروندان از وضعیت موجود درآمده و برخی ها نیز این را یک اقدام ناپسند در این شرایط موجود می دانند و خواستار ورود دستگاه های نظارتی و بهداشتی شدند.

,

این درحالی است که امروز فضای مجازی و بیان دیدگاه ها و معرفی توانمندی ها و تخصص افراد در این فضا می تواند بهترین راه حل برای کاهش مزاحمت ها برای شهروندان باشد.

,

گفتنی است فردی که دارای صلاحیت و شاخصه های خوب مدیریتی و اهل فن و متخصص در امورات اجرایی و فنی باشد قطعا مردم وی را به عنوان وکیل خویش در شورای شهر خواهند گمارد و نیازی به خانه گَردی در این شرایط حساس کنونی نیست.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه