اخبار داغ

فرماندار گچساران مطرح کرد:

تازه ترین رنگ بندی کرونا در گچساران/متخلفان انتخابات به مراجع قضایی معرفی می شوند

تازه ترین رنگ بندی کرونا در گچساران/متخلفان انتخابات به مراجع قضایی معرفی می شوند
فرماندار گچساران گفت: هر گونه تبلیغات انتخاباتی که سبب نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی شود تخلف بوده و موجب برخود قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اتابک فرماندار گچساران در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در گچساران گفت: در استان های همجوار گچساران یعنی خوزستان و بوشهر وضعیت خطرناکی نزدیک به قرمز وجود دارد اما در گچساران رنگ بندی کرونا نارنجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار گچساران با بیان اینکه نشست های انتخاباتی و شب نشینی ها سبب افزایش آمار کرونا در شهرستان شده است، عنوان کرد: به همه کسانی که نشست های انتخاباتی برگزار می کنند هشدار جدی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان اولویت اول به آنها داده می شود.

,

وی با بیان اینکه در انتخابات میان دوره ای مجلس، شوراهای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری دستورالعمل ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی به روئسای ستادهای انتخاباتی اعلام شده است، گفت: هر گونه تبلیغات انتخاباتی اگر خلاف دستور العمل ها و پروتکل ها بهداشتی باشد پرونده برای آنها تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و همچنین هر گونه تجمع غیر قانونی که خلاف موعد مقرر قانونی باشد، سبب برخورد قانونی با آنها خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه