اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی؛

همتی گواهی دفن اصلاح طلبان را در مناظره ریاست جمهوری صادر کرد/سعه صدر آیت الله رئیسی کاندیدای پوششی روحانی را به "چه کنم چه کنم" انداخت

همتی گواهی دفن اصلاح طلبان را در مناظره ریاست جمهوری صادر کرد/سعه صدر آیت الله رئیسی کاندیدای پوششی روحانی را به "چه کنم چه کنم" انداخت
حسن محبتی گفت: همتی اصلاحات را به گونه ای از بین برد که آنها حتی امیدی به بازگشت در ۴ سال آینده هم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس علوم سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری نشان داد که اصلاح طلبان دیگر هیچگونه امیدی ندارند و بازی را باخته می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسن محبتی افزود: باخت اصلاح طلبان به مناظره نخست ختم نمی شود زیرا آنها به این واقعیت رسیده اند که دیگر جایگاه سیاسی بین مردم ندارند، آقایان حتی نتوانستند باخت خود را پنهان کنند به ویژه عبدالناصر همتی که به پشتوانه اصلاحات آمده بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: همتی از هر ترفندی استفاده کرد تا برای اصلاح طلبان جایگاه بسازد اما از عهده این کار بر نیامد، متانت و سعه صدر آیت الله رئیسی آنچنان درس اخلاقی به آنها داد که برای همیشه از عرصه سیاست حذف شوند.
,
 
,
محبتی تصریح کرد: همتی اصلاحات را به گونه ای از بین برد که آنها حتی امیدی به بازگشت در ۴ سال آینده هم ندارند، مناظره اول، پایان زندگی سیاسی اصلاحات بود، اگر خاتمی و مرحوم هاشمی امروز بودند تائید می کردند که سخنان همتی گواهی دفن اصلاح طلبان را صادر کرد.
,
 
,
وی گفت: همتی و مهرعلیزاده با حربه شکست خورده تحریک احساسات مردم وارد مناظره شدند تا اعلام کنند دیگر رقبا دروغگو، کلاهبردار و ضد مردم هستند، در حالی که وضعیت اسفبار امروز کشور حاصل اقدامات این حضرات است.
,
 
,
محبتی افزود: اصلاح طلبان یارانه ای تحویل گرفتند که معادل ۲۳ دلار وقت بود اما امروز همان یارانه را در حالی به مردم می دهند که معادل یک و نیم دلار است، روحانی هم به عنوان نماینده تمام قد اصلاحات کشوری را با درصد ناامیدی بالا تحویل می دهد.
,
 
,
وی اظهار داشت: صبر و متانت آیت الله رئیسی به گونه ای بود که اعلام کرد حتی اگر مشکلات با توهین حل می شوند، اصلاح طلبان اجازه اهانت دارند، این رفتار نشان می دهد که کاندیدای مذکور برنامه داشته و برای رای نیامده است.
,
 
,
محبتی تصریح کرد: همتی و مهرعلیزاده برای ماله کشیدن بر افتضاحات ۸ ساله اصلاحات به هر رفتار غیر اخلاقی و غیر سیاسی متوسل شدند، کسی که معنای ابربدهکار بانکی را نمی داند به الفبای اقتصاد در حوزه دانشگاه هم آشنا نیست.
,
 
,
وی گفت: باید درب دانشگاهی که همتی در آن تدریس می کند گل گرفت و باید افسوس خود برای نظام دانشگاهی که امثال همتی از ان فارغ التحصیل شده اند و درود بر دانشگاه های اسلامی که آیت الله رئیسیِ با اخلاق را تحویل جامعه می دهد.
,
 
,
محبتی افزود: مناظره اول، تفاوت دانشگاه غرب محور را با دانشگاه اسلام محور نشان داد، از دانشگاه شهید مطهری انسانی با اخلاق فارغ التحصیل می شود و از دانشگاه غرب زده همتی ای ساخته می شود که الفبای اخلاق اسلامی را نمی داند.
 
,
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه