اخبار داغ

در مراسم سالروز شهادت علی سیفی مطرح شد؛

صراط مستقیم امروز، حضور در پای صندوق های رای است

صراط مستقیم امروز، حضور در پای صندوق های رای است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مردم ما در ولایتمداری، حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرارداده اند، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: صراط مستقیم امروز، حضور آگاهانه در پای صندوق های رای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق(ع) و سالروز شهادت علی سیفی از شهدای مدافع حرم اردبیل که در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد به ویژگی های بارز شهدا اشاره کرد و گفت: ولایتپذیری و وفاداری بارزترین ویژگی شهدا است و این درسی است که آنها از مکتب عاشورا و حضرت ابوالفضل(ع) آموختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی با بیان اینکه صندولی های مسئولیت در کشور ما حاصل خون شهدا است، گفت: مسئولین کشور، مدیون خون شهدا هستند.

,

سردار بابازاده در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های قهرمانان واقعی پرداخت و گفت: قهرمان واقعی کسی است که ابوالفضل گونه از کشور و ولی فقیه خود حراست کند.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس لزوم حراست از خون شهدا را متذکر شد و گفت: شهدا شخصیت هایی بودند که در تمام صحنه های انقلاب مقتدرانه حاضر شده و با نثار خون خود به  امامین انقلاب لبیک گفتند.

,

وی با انتقاد از افرادی که در عمل به وظایف و ماموریت های خود تردید و شک دارند، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در سخت ترین شرایط، جانانه پای صحبت های فرماندهان خود همچون باکری می نشستند و عاشقانه پا به میدان عمل می گذاشتند و همه این ها برگرفته از بصیریت دینی و سیاسی آنها بود.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به افراد منافق اشاره کرد و گفت: این افراد با بی بصیرتی تمام  حرف نفاق را از تریبون ها تکرار ی کنند بدانند که طبق فرموده امام راحل؛ اگر 70بارهم استغفار کنند توبه آنها پذیرفته نمی شود چراکه با حرف های بی اساس خود جامعه ای را گرفتار می کنند.

,

وی خطاب به تردید آفرینان نیز گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدا و خون دل های مادران شهدا است و تا خون در رگ فرزندان این ملت است، آنها اجازه فتنه انگیزی به احدی را نخواهند داد.

,

سردار بابازاده در ادامه سخنان خود سالروز شهادت علی سیفی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل را گرامیداشت و گفت: علی سیفی از جمله جوانان با ایمان این مرز و بوم که با لبیک گفتن به فرمان  ولی و رهبر خود رستگار شد.

,

وی وقایع انتخابات 96 را یادآور شد و گفت: تردید افکنان در انتخابات پیش رو بدانند که کشور ما کشور امام حسین(ع) و با مدد اولیای الهی اجازه کارشکنی به دشمنان اسلام را نخواهند داد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خطاب به تفرقه افکنان داخلی و خارجی نیز گفت: امروز عده ای  وطن فروش در خارج از کشور اقدام به فتنه انگیزی می کنند بدانند که ملت ما بیدارتر از این است که گرفتار جنگ روانی شما شود.

,

این یادگار دوران دفاعد مقدس به فرصت طلبان قوم گرا نیز اشاره کرد و گفت: زمانیکه شهدایی چون برادران باکری از منطقه آذربایجان یا سید جعفر خراسانی که با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) جهت جهاد با رژیم اشغالگر قدس به فلسطین اعزام شده بود، به سوی جبهه های جنگ تحمیلی شتافتند تا با همه وجود از خاک کشور و ناموس مردم دفاع کنند و در این راه نیز به شهادت رسیدند، کجا بودند.

,

سردار بابازاده از 3400شهید استان اردبیل به عنوان پشتیبان اردبیلی ها نام برد و گفت: امروز با امداد شهدای گرانقدرمان که لحظه ای از دفاع از خاک وطن غافل نشدند، با فتنه طلبان مقابله کرده و با حضور با صلابت و دشمن شکن خود پای صندوق های آراء، از کیان  و آرمان های خود دفاع می کنیم.

,

وی با بیان اینکه اجازه تکرار ظهر عاشورای دیگری را نخواهیم داد، گفت: امروز مردم کشور ما بیش از هر زمان دیگری با بصیرت تر هستند بنابراین اجازه نخواهند داد برخی خواص بی بصیرت که از پیروان جاهلان صدر اسلام هستند شاهد تکرار  غروب کربلا و شهادت حضرت علی(ع) در محراب کوفه و امام حسین(ع) در گودال قتلگاه شود.

,

سردار بابازاده پیروزی جبهه مسلمین در جنگ بدر را یادآور شد و گفت: در جنگ بدر 313 رزمنده صدر اسلام به خاطر اخلاص خود به پیروزی رسیدند و امروز این اخلاص در وجود مردم ما نیز نهفته است.

,

وی با بیان اینکه مردم ما حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرارداده اند، گفت: امروز وفاداری و ولایتپذیری حضرت عباس(ع) الگوی مردم ما است و مردم ما عباس گونه از ولی فقیه زمان خود اطاعت کرده و پیرو فرامین معظم له هستند

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه صراط مستقیم امروز ما، حضور پرشور در انتخابات است، گفت: این حضور آکاهانه با انتخاب اصلح همراه خواهد بود.

,

وی به خونخواهان سردار حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: کسانیکه بعد از شهادت فرمانده جبهه مقاومت خواهان انقام خون حاج قاسم بودند بدانند که حضور آنها پای صندوق های رای  و انتخاب فرد اصلح، همان انتقام است، چراکه هر رأی مردم در پای صندوق های رأی همانند موشک هایی برپیکره استکبار تروریست است.

,

سردار بابازاده به دولت فعلی نیز اشاره کرد و گفت: خود دولتمردان بیشتر از همه می دانند که سپاه و بسیج بیشترین همراهی و دستگیری از دولت را انجام داد چراکه  این نهادهای انقلابی مطیع فرمان رهبری هستند و پشتیبانی از دولت برابر دشمنان اسلام را وظیفه خود می دانند.

,

وی به کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج با تمام توان وارد میدان مبارزه با کرونا شدند و با پشتیبانی از دولت ضمن کمک به مدافعان سلامت در کنترل ویروس کرونا به کمک آسیب دیدگان کرونا  پرداخته و با کمک های خیرین به توزیع بسته های معیشتی پرداختند تا مردم مستضعف احساس تنهایی نکنند و بدانند که سپاه و بسیج  همانند دوران سخت جنگ تحمیلی در این دوران سخت اقتصادی نیز همراه آنها است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه