اخبار داغ

اهدای پاداش به کاپیتان تیم ملی

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی کاراته/ هروی: پورشیب برای کمک به مهدی زاده به فرانسه می آید

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی کاراته/ هروی: پورشیب برای کمک به مهدی زاده به فرانسه می آید
رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی کاراته خود را برای مسابقات فرانسه و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند. رضا صالحی‌امیری و نصرالله سجادی صبح امروز از تمرینات شاگردان شهرام هروی پیش از اعزام به مسابقات فرانسه بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهرام هروی سرمربی تیم ملی دقایقی با مسئولان کمیته ملی المپیک صحبت و گزارشی از وضعیت ملی‌پوشان کاراته ارائه کرد.

,

در این دیدار بحث پاداش ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته که در عین شایستگی از کسب سهمیه المپیک بازماند، نیز مطرح شد. قرار است مسئولان کمیته ملی المپیک برای تجلیل از زحمات کاپیتان شایسته کاراته ایران، در صورت کسب مدال توسط سجاد گنج‌زاده در المپیک توکیو معادل نصف پاداش مدال او را به پورشیب نیز پرداخت کنند.

,

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تایید این خبر از پیگیری و تصویب این پاداش در وزارت ورزش و جوانان خبر داده.

,

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت: حریف پورشیب 4 هزار امتیاز از او عقب‌تر بود، اما متاسفانه پورشیب متاسفانه از حضور در المپیک حضور بازماند.

,

وی افزود: آقای صالحی‌امیری خود به دنبال این موضوع است و قرار است با وزیر هم صحبت کند تا پاداش پورشیب تصویب شود. پاداش وی بستگی به مدال سجاد گنج‌زاده دارد. پورشیب هم فردی فکر نکرد و جمع را در نظر گرفته است. او با اینکه سهمیه داشت اما نمی‌تواند در المپیک شرکت کند؛ با این شرایط بازم هم کنار تیم است.

, .,

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص حضور پورشیب در مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس با اشاره به حضور پورشیب در فرانسه گفت: پورشیب به خاطر امیر مهدی‌زاده به فرانسه می‌آید. حضور او کنار مهدی‌زاده موثر است و به او کمک می‌کند. ذبیح نشان داد برای او جمع مهم است و فردی عمل نمی‌کند. در این شرایط سخت که می‌توانست در المپیک حضور داشته باشد اما نشد باز هم به فکر بازیکنان و تیم ملی است.

,

هروی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید باز هم در مسابقات فرانسه سهمیه‌ای کسب شود، عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی نیفتد، مهدی زاده می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه