اخبار داغ

کرجی‌ها از انتخابات می‌گویند؛

رئیس‌جمهور منتخب، شأن از دست رفته فرهنگیان را برگرداند/ مردم از ۸ سال شعار معیشتی خسته شده و به‌دنبال انتخاب اصلح هستند

رئیس‌جمهور منتخب، شأن از دست رفته فرهنگیان را برگرداند/ مردم از ۸ سال شعار معیشتی خسته شده و به‌دنبال انتخاب اصلح هستند
مردم کرج از حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، دغدغه‌ها و توقعات خود از رئیس‌ جمهور بعدی کشورشان سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد به اندازه یک چشم بر هم زدن زمان باقیمانده است، ماراتنی که از جهات گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مردم کرج حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت بالا را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام اسلامی می ‌دانند.
,
 
,
آنها به این نتیجه رسیده اند که دشمنان نظام اسلامی از مدت ‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه ‌ریزی ویژه ‌ای کرده و در روزهایی که به انتخابات نزدیک ‌تر می‌شویم بر فعالیت‌ های خود افزوده‌ اند.
,
 
,
شهروندان کرج می دانند که ریاست جمهوری نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد از این نظر باید در انتخاب افراد اصلح و شایسته تلاش کنند تا دشمن را مانند همیشه ناکام کنند.
,
 
,
مردم این کلانشهر در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار «تیتریک» از حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، دغدغه ‌ها و توقعات خود از رئیس‌ جمهور بعدی کشورشان سخن گفتند.
,
 
,
اصغر پورخلاق که بازنشسته آموزش و پرورش است می گوید؛ رئیس جمهور یک بازوی محرک برای کشور بوده و سکاندار حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی به سمت پیشرفت و توسعه جامعه است.
,
 
,
زمانی که شخصی اهل عمل باشد، توانمند بوده و اهل شعار نباشد می تواند به عنوان یک رئیس جمهوری مردمی شناخته شود، فرهنگیان در سال های اخیر مورد ظلم قرار گرفتند.
,
 
,
دغدغه های معیشتی و اقتصادی فرهنگیان متاسفانه ارزش اجتماعی آنها را هم پائین آورده است، اگر دولت مردان برنامه ریزی داشته باشند و تجدید نظر کنند، شان از دست رفته فرهنگیان را به آنها باز می گرداند.
,
 
,
, ,
 
,
کسی که اهل شعار باشد نمی تواند گزینه مناسبی برای تصاحب کرسی های مختلف باشد،  این موضوع را می توان به مسئله ریاست جمهوری هم تعمیم داد چرا که مردم از حرف های بدون عمل خسته شده اند.
,
 
,
یک کارگر هم حضورش در انتخابات را پشتوانه ای برای ایران می داند و می گوید؛ درآمد من روزانه 250 هزار تومان است و دغدغه معیشتی دارم اما دلیل نمی شود به وظیفه ملی خودم عمل نکنم.
,
 
,
مرد میانسالی که نگهبان یک پاساژ است هم به خبرنگار تیتریک می گوید؛ علی رغم اینکه از نظر معیشتی با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می کنیم اما رای می دهم.
,
 
,
منصور تقی لو ادامه می دهد رئیس جمهور منتخب باید به فکر دغدغه های مردم باشند نه اینکه همانند 8 سال اخیر با دغل کاری مردم را دور بزنند.
,
 
,
ما با حضور در تمامی عرصه‌های ملی وفاداری خود را به نظام نشان داده ایم اما اغلب مسئولین چراغ قرمز بی توجهی به ارکان این کشور را رد کرده اند و به آن عمل نمی کنند.
,
 
,
هماند شهید باکری سرباز امام خمینی(ره) هستیم، لبیک گفتیم و امروز هم پای حرفمان هستیم اما مسئولین مرام و چارچوب های انقلاب را تغییر داده اند و وفادار نیستند.
,
 
,
از مسئولین گله مندیم، توانایی حل دغدغه های مردم را دارند اما عامدانه انجام نمی دهند، کرسی های مسئولیت را که به دست می آورند خودشان را گم کرده و مردم را فراموش می کنند.
,
 
,
ایران سراسر ظرفیت، ثروت و سرمایه است اما مدیریتی وجود ندارد، مئسولین عمل نمی کنند و با ایجاد حزب ها و چند دستگی ها به دنبال منافع خودشان هستند.
,
 
,
آقازاده هایی که هیچگونه زحمتی برای کشور نکشیده اند با ثروت هایی که از بیت المال به جیب زده اند خارج نشین شده اند، این وضعیت نیازمند انتخاب یک رئیس جمهور اصلح است.
,
 
,
آنچه  در ورای این بحث ها و رقابت های انتخاباتی برای آحاد جامعه به عنوان صاحبان اصلی انتخابات  اهمیت دارد؛ مشارکت  به معنای واقعی است، از اینرو آنچه همواره در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده بوده و همچنان نیز خواهد بود، رای مردم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه