اخبار داغ

دیدگاه های نمایندگان مردم استان در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی قالیباف در ایلام؛

توسعه راه ها و اتصال ریلی، مهمترین دغدغه های مردم/ مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد

توسعه راه ها و اتصال ریلی، مهمترین دغدغه های مردم/ مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد
نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی قالیباف در ایلام دیدگاه های خود را مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، "بهزاد علیزاده"، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ایلام که عصر امروز در استانداری ایلام برگزار شد با بیان اینکه به دنبال توسعه راه ها و اتصال ریلی ایلام هستیم گفت: تونل کبیرکوه یکی از مهمترین دغدغه های مردم است که نیاز دارد هر چه سریعتر راه اندازی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

علیزاده اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم در حوزه سد سیمره، راه اندازی سد تنظیمی در پایین دست است.

,

نماینده حوزه انتخابیه دهلران  با اشاره به نگاه ویژه مجلس به استان های محروم افزود:درخواست داریم تا تعداد نمایندگان استان از سه نفر به ۵ نفر افزایش یابد.

,

مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد

, مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد, مدیریت ثروت های استان باید در دست مردم ایلام باشد,

"سارا فلاحی"، نماینده ایلام نیز در این نشست گفت:اتفاقات اخیر در طول این سال‌ها باعث شده تا تاریخ چند هزاره ساله این دیار بر باد رود و علیرغم ثروت های زیاد، مردم در رنج هستند.

,

فلاحی در ادامه اظهار داشت: آقای قالیباف شما بعنوان یک نیروی جهادی در راس مجلس هستید و انتظار می رود بالا اندیش هم باشید و اجازه ندهید حق مردم این استان ضایع شود.

,

وی ضمن بیان اینکه مدیریت ثروت ها باید در دست مردم ایلام باشد و وقتی مدیریت نفت و گاز در دست ما نیست و بومی ها اخراج می شوند توهین به مردمان این دیار است، افزود: انتظار داریم در دوران جهاد اقتصادی به مردم استان ایلام توجه اساسی شود.

,

بازارچه های مرزی باید توسعه یابند

, بازارچه های مرزی باید توسعه یابند, بازارچه های مرزی باید توسعه یابند,

"علی اکبر بسطامی"، دیگر نماینده ایلام هم در این نشست گفت: در موضوع راه آهن و در برنامه ششم توسعه و بالا دستی برای استان‌های نفتی تاکید فراوانی شده تا به ریل متصل شوند و اما علت وصل نشدن این اتصال را نمی دانیم و این ظلمی است در حق مردم استان ایلام و انتظار می رود در بودجه تلفیق دستور عملیاتی آن صادر شود.

,

نماینده ایلام با اشاره به منطقه آزاد مهران که بعد از سالها با ۷ هزار هکتار تصویب شد اظهار کرد: بازارچه های مرزی نقاط عطف در مناطق استان است که باید توسعه یابند.

,

وی در پایان افزود: انشالله دوران گذر از سختی ها در استان به سمت توسعه متوازن تغییر یابد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه